UNITULKITSIJAT! Näin unta että lentokone murkautui
kaupungin ylle. Seurasin putoamista ja lopulta katsoin ylhäältä käsin kun kone syöksyi nokka alaspäin keskelle kaupunkia. Olin kauhuissani ja järkyttynyt. Vielä herättyänikin mulla takoi päässä että katso tekstiteeveestä, montako uhria tuli...
Mitä tämä kertoo minulle?
Kommentit (8)
Katastrofiunet on jänniä. Mä nään välillä unta kauheista ukkosista, jotka nousee hetkessä päälle, enkä kerkeä mihinkään suojaan Salamointi on ihan hirmuista, ne kyntävät maata ympäriltä ja yritän vaan maata maassa mahdollisimman pienenä, ja toivon ettei iske kohdalle. Unessa tunnen, kuinka ilma on ympärillä on sähköistä. Ja pelottaa ihan helvetisti.
Sori ot!
Nuo lentämisunet kuvaavat mielessäsi kytevää muutosta. Ja koneen putoaminen pelkoasi siitä, mitä muutos tuo tullessaan ja kuinka pystyt hallitsemaan muutosta. Erittäin tavallinen uni, vaikkakin epämiellyttävä.
Mä näin usein aikaisemmin lento-onnettomuusunia, silloin elämä ja ihmissuhteet oli melko myllerryksessä. Yleisin selitys unikirjoissa on että joku hanke, parisuhde tms. ei ota "ilmaa siipien alle" tai on seurannut tilannetta jossa jollakin läheisellä on joku vastaava tilanne päällä.
Juttelin lapseni kanssa tänään unista muutenkin. Hän oli nähnyt jotakin todella jännää unta. Hän haluaisi laitteen, joka taltioisi unet ja niitä voisi sitten katsella jälkikäteen :) Sellaisen minäkin haluaisin, koska uneni ovat niin uskomattomia!
Olen nähnyt kolmesti enneunenkin, jotka olen nähnyt ennen kuin tiesin, että oikeassa elämässä tapahtuu sama asia. Näin unissa esim. naisen, jonka kanssa miehelläni on oli oikea suhde. Kerroin miehelleni autaan tietämättömänä hänen suhteestaan, että olin nähnyt sellaista unta. Mies oli tietenkin oudon häkeltynyt ja erikoinen..... Sitten näin unen, jossa lapsi luovutettiin Jumalalle taivaaseen. En tiennyt, että hyvä ystäväni odotti lasta, jota hän ei olisi jaksanut hoitaa elämäntilnteestaan johtuen....joitakin viikkoja myöhemmin raskaus meni kesken...... ja sitten on muutama muu uni, joilla ei ole selkeää suoraa yhteyttä tapahtumiin, mutta minä voin sanoa niiden olevan enneunia.
-ap
Minä näin työttömyysaikana paljon noita lento-onnettomuusunia myös. Nyt olen vakituisessa työssä, ne ovat loppuneet. Ennen työnsaantia näin unen, jossa kone tärisi ja poukkoili ja oli läheltä piti-tilanne, mutta laskeutui kuitenkin turvallisesti.Tuossa koneessa olin itse mukana. Yleensä noissa onnettomuusunissa katselin ikkunasta ja pelkästn, että päälle tulee, mutta koskaan ei tullut. Ne putosi aina lähelle ja olin kauhuissani. Joka kerta unessa myös pohdin että näen usein tällaista unta mutta tällä kertaa se on todellista. Ne olivat tosi todellisen tuntuisia, Ei ole unikirja tässä, mutta muistelen sen olevan jotain elämän epävarmuutta yhden kirjan mukaan.
Edesmennyt mummini näki enneunia -hänellä oli sellainen taipumus. Monet tapahtumat hän kertoi nähneensä jo ennalta. Jopa miehensä kuoleman. Ei niitä silloin ymmärtänyt, vasta kun asiat tapahtuivat.
-ap
joo, olisi kiva kuulla jonkun unitulkitsijan mieleipiden asiasta.
Itse olen myös nähnyt vastaavaa unta useamman kerran, unessani matkustajakone tippuu meidän asuinlähiöömme.
Karmiva uni, varsinkin kun muutenkin pelkään lentämistä.