Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako omaista päästää Attendon hoivakotiin?

Vierailija
20.10.2020 |

Meillä alkaa olla perhepiirissä tilanne, että lähiaikoina ehkä pitää valita hoitokotia. Valittavana on kaupungin pari hyvää paikkaa, muttaa niihin äärimmäisen hankala päästä. Sitte on yksityisiä, ainakin yksi Mehiläisen ja useampikin Attendo.

Jos kaupungin paikkoihin ei pääse, niin ilmeisesti tuo Mehiläinen on sitten kuitenkin seuraavaksi paras vaihtoehto? Attendosta ainakin olen kuullut tosi paljon negatiivista.

Täysin itse maksettuna maksaa n. 4000e/kk mutta en tiedä saako tuohon kaupungilta jotain palveluseteliä tai vastaavaa. Henkilön eläke on kuitenkin melko hyvä, joten varmaan joutuu itse jotakin maksamaan kyllä joka tapauksessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mainostahan A:lla on ollut pitkän aikaa. Mutta rohkea rokan syö.

Vierailija
2/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kohujen jälkeen korjattu asioita. Se on ihan tuurista kiinni sitten millainen henkilökunta sattuu olemaan, oli paikka minkä firman tahansa. Kysele kokemuksia netissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on yhtä syvältä. Voiton tavoittelu on se juttu. Ihan kaikissa häikkää ja STM sen sallii. Myös julkisella puolella hommat pahasti päin seinää koska niitä ei edes kukaan periaatteessa valvo. Eli onnea vaan.

Ps. Eiks lapset hoidakaan vanhuksia? Näin olen äippien jutuista täällä päätellyt. Eli joutuvat kuitenkin laitokseen. Jännä juttu.

Vierailija
4/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne on yhtä syvältä. Voiton tavoittelu on se juttu. Ihan kaikissa häikkää ja STM sen sallii. Myös julkisella puolella hommat pahasti päin seinää koska niitä ei edes kukaan periaatteessa valvo. Eli onnea vaan.

Ps. Eiks lapset hoidakaan vanhuksia? Näin olen äippien jutuista täällä päätellyt. Eli joutuvat kuitenkin laitokseen. Jännä juttu.

Ei ole välttämättä lapsen/lasten mahdollista hoitaa kun ei edes asu samalla paikkakunnalla tai hoito on niin vaativaa että se ei yksinkertaisesti ole mahdollista muutenkaan.

Laitoksiin ei nykyään "jouduta". Niihin ennemminkin "päästään".

Vierailija
5/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Attendo ainoa, josta korona tarttuu?

Vierailija
6/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on yksityisestä sekä julkisesta puolesta. Ongelmia on molemmissa, ja tosiaan tarkastuskäyntejä olisi syytä tehdä myös julkisella puolen. Eniten se on henkilökunnasta kiinni, että pyrkiikö tekemään työnsä eettisesti esimerkiksi perushoidon osalta. Kaikki kun ei pyri.

Vierailija
7/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mainokset hienoja, totuus toista. Säästöä, säästöä. Ruoka halpaa, surkeata. Ei virikkeitä. Voitot omistajille. Liian vähän henkilöstöä, hoitajat ovat nuoria, suositaan ulkomaalaisia, jotka eivät uskalla kritisoida. Hoitajat siivoavat, pyykkäävät, tiskaavat. Siinä sivussa hutaisevat vanhukset nopeasti. Ulospäin näytetään hyvältä, totuus on toista. Hoitajien aika kuluu pyykätessä ja tiskihommissa. Vanhukset ovat vain ärsyttävä riesa, joihin ei saa kuluttaa yhtään ylimääräistä aikaa. Pyykkäys on tärkeämpää, kuin vanhukset.

Vierailija
8/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitysleiritasoa nuo yksityiset.

Vierailija
9/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan itse edes harkitsisi, kuten en muitakaan yksityisiä vanhuksien verenimijöitä

Vierailija
10/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla. Kannattaa itse varmistaa joka päivä että iäkkäällä on oikeuksia /oma mielipide /tahto eikä kaikkia rahoja viedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi