Millä ajelette bikibirajat? Kyllästynyt näppylöihin...
siis ilman näitä helvetin näppylöitä ja ilman tätä sietämätöntä kutinaa. Itse olen käyttänyt höylää ja dailyn ajeluvaahtoa, mutta on jotenkin hankalaa.
Onko joku muu parempi? ja Mitä merkkiä?
Kommentit (5)
Höylää siis, aina oon ajatellut, että halvinta vaan, mutta kun se ei aina ole tosiaan parasta. Ostin sitä veetin uutta geeliä missä terätön höylä niin se geeli haisi ihan uskomattoman hirveältä ja onneksi koitin vain jalkoihini. Se nimittäin poltti ja kutitti aivan tolkuttomasti.
Gilletellä paras höylä ja vaahdot hyvän tuoksuisia ;). Nykyisin kylläkin käytän epilaattoria aika paljon, koska en jaksa aina olla höyläämässä :P.
ja ovat todella hyviä! tekevät siistiä jälkeä ja tarkkaa! itse olen käyttänyt pirkan ajogeeliä joka on minusta ihan kivan tuoksuista ja edullistakin. =)
ajon jälkeen olen levittänyt bikinialueelle natusanin sinkkivoidetta niin eipä tule näppyjä eikä rupea punoittamaan! =)
Ei tule näppylöitä eikä kutia. Samalla koneella vedän kainalot ja sääret. Ei ikinä mitään ongelmia ollut.
Jalat sillä saa melko hyvin ajeltua. Mitä nyt höylä vetelee semmoiset parikyt haavaa..