Ideoita hyvään herkkukoriin?
Haluaisin tehdä itse lahjaksi hyvän herkkukorin,mitä te laittaisitte siihen?
Kommentit (38)
Punkkua, olutta ja kossu, jos mahtuu.
Aurajuusto 😍 Suklaata 😍 poppamiehen majoneeseja
Joku söpö purkki täynnä pipareita, itsetehtyjä.
Punkkupullo. Ehkä glögiäkin.
Lisäksi joku muu saa keksiä extraa.
Herkullisia keksejä tai suklaata ja sitten tosiaan joku hyvä/ erilainen hillo. Kahvikin (jos tietää toisten merkin) on aika yleinen kai. Nuo nyt ekana tuli mieleen.
Hilloa, hunajaa, vaahterasiirappia, laadukkaita keksejä, pähkinöitä...
No sehän nyt on ihan kiinni siitä, millaiselle ihmiselle sen annat. Mulle olis turha laittaa alkoholia, mun miehellä taas menis suklaat ihan hukkaan. Eli kiva idea, mutta tee vähän taustatyötä lahjan saajan mieltymyksistä.
Itse tehtyä sinappia, juustoja, kahvia, viiniä, teetä, voileipäkeksejä, suklaata, glögiä.
Tuoreita hedelmiä, suklaita ja smoothie-juttuja.
Tosiaan saajan mieltymykset ratkaisevat. Eikun salapoliisiksi! Toinen juttu: säilyvyys. Voiko laittaa esim. kylmäsavulohta tai -poronpaistia, kylmäketju ei saa katketa. Ja sitten tieto, missä herkkukori syödään, piknikillä, töissä, kotona jne. Ja monenko henkilön kesken. Onko lapsia vai kaikki aikuisia?
Jonkin teeman mukaan. Esim. erikoishyvää kaakaota tai suklaalusikkatikkuja, pieniä vaahtokarkkeja ja pussi hyviä kanelipullia. Tähän sopisi rekvisiitaksi vaikka kiva emalimuki ja hauskat lautasliinat.
Vierailija kirjoitti:
Erikoskahvia,marmeladia,juustoja,viiniä...yms
Ei mitään fukn marmeladeja.
Sinkkiş
Jotain mitä voi oikeastikin syödä, ei täytettä täytteen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin teeman mukaan. Esim. erikoishyvää kaakaota tai suklaalusikkatikkuja, pieniä vaahtokarkkeja ja pussi hyviä kanelipullia. Tähän sopisi rekvisiitaksi vaikka kiva emalimuki ja hauskat lautasliinat.
Maidotonta kaakaota sitten. Muistappa se !
Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan saajan mieltymykset ratkaisevat. Eikun salapoliisiksi! Toinen juttu: säilyvyys. Voiko laittaa esim. kylmäsavulohta tai -poronpaistia, kylmäketju ei saa katketa. Ja sitten tieto, missä herkkukori syödään, piknikillä, töissä, kotona jne. Ja monenko henkilön kesken. Onko lapsia vai kaikki aikuisia?
Kuivaliha ei katkea
Sinkkiş
Kylmäketjun katkeamista hidastaa kummasti joku kylmäpatteri siellä, mutta eihän se sitten kivan näköinen kori enää ole.
V*ut mistään kylmäketjuista jos kori ei nyt päiväkausia lämmössä seiso!
Vierailija kirjoitti:
Joku söpö purkki täynnä pipareita, itsetehtyjä.
Punkkupullo. Ehkä glögiäkin.
Lisäksi joku muu saa keksiä extraa.
Ei mitään vdun pipareita.
Glögi siinä ja siinä ..
Sinkkiş
Aina kun on joutunut ottamaan vastaan jonkun lahjakorin töistä ja siellä on pipareita, ei tiedä mitä niille tekisi. Kuivuu pöydille vaan ja sitten kun ne on 2kk kuivuneet pöydällä ne vihdoin raaskii heittää roskiin ..
Lataa siihen koriisi eri laatuisia calvadoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään fukn marmeladeja.
Sinkkiş
Jotain mitä voi oikeastikin syödä, ei täytettä täytteen vuoksi.
Mulle uppoaa marmeladi, eli kelpais kyllä tänne. Syön sitä ihan oikeasti. Käy minkä tahansa kanssa.