Vaimon seksuaalinen halukkuus
Monta vuotta avioliittoa takana ja toiveena on ollut vaimon seksuaalisenhalun kasvaminen. On kokeiltu enemmän osallistumista kotitöihin, on kokeiltu huomioimista kaikin tavoin (kukat, illallinen, hieronta, kehuminenjne.) eli on tullut kokeiltua kaikenlaista mistä naiset yleensä tuntuvat pitävän. Olen myös kokeillut, että en "ahdistele" seksuaalisesti eli suorat kosketukset erogeenisille aluelle jätetty kokonaan.
Jos kaikki sattuu olemaan kohdallaan; ei stressiä, ei huolia, ei väsymystä, niin sitten on mahdollisuus. Ja sen mahdollisuuden myös usein huomaa... melkein tietää, että tänään saa. Ja miehenä... aina valmiina. Harmittavinta tässä on, että toivoisi myös vaimon olevan useammin valmiina ilman hillittömiä virityksiä.
Vaimo ei pidä nuolemisesta, tai sitten kosketan väärin, tai jokin asento on huonosti tai sitten ei vain tähdet tuiki. Ikinä ei voi tietää mikä tänään on se juttu josta vaimo pitää tai sitten se on muuten vaan etäistä.
Kerran päätin antaa eroottisen hieronnan - sitä voisi luulla, että naisella herää halut, mutta eipä juurikaan. Viimein kun ajattelin, että nyt olisi hyvä hetki "työntyä", niin vaimo ei ollut ollenkaan kostunut.
Joten nykyään syyllistyn jo etukäteen eli suoritan kardinaali virheen skippaamalla esileikin ja menen suoraan asiaan. Ja nyt olen sitten liian hätäinen ja hän ei kerkeä virittäytymään. Ainiin... ja paras on, että hän joskus pitää suutelusta ja joskus ei...
Vinkkejä arvon naiset?
Kommentit (11)
Joo..ei toimisi mun kohdalla tollaset virittelyt kotitöineen ja hierontoineen. Ahdistaisi vain kunnolla, jos miehen osallistuminen kotihommiin tarkoittaisi seksuaalista korvausta tai että hieronnan päätavoite olisi pano, ei lihaskireyksien lievitys.
Meillä hommat toimii ihan niin, että ajattelen töissä iltaa, kun pääsen mieheni kanssa vällyihin tai istumista sohvalla ja pientä hyväilyä, jotka jatkuvat kiusoittavan hitaasti ja odottavasti.
En sitten tiedä, onko kyseessä kemiat vai fysiikat, mutta halut käyvät yksiin. Ehkä tietous siitä, että mieheni panostaa minuun seksissä(kin) täysillä ja tietysti se vahva halu, joka näkyy miehen silmissä ja vähän muussakin.
Yritin kirjoittaa nätisti ettei liian moni suuttuisi. Oli virhe. Yritin kuitenkin kertoo siitä et kaikenlaista parisuhteeseen liittyvää juttua on tehty ja myös ilman odotuksia. Turhaa mä tässä enempää avaudun "hassuista" tapauksista mitä voi ihmetellä. Olisin vaan tossu. Tai no yks... onhan se väärin odottaa paneskelua ensimmäisenä hääpäivänä - hotelli ja ravintola varattu ja sen sellasta. Tai rakastelua... miten sen kukin haluaa sanoa ja käsittää.
Jälkimmäisellä kirjoittajalla on asiat todella hyvin, koska on löytänyt miehen joka vastaamaan tunteisiin, odotuksiin, toiveisiin ja varmaan unelmiinkin. Mut turha tässä höpistä taas tunteista tai muistakaan läheisyyden asioista - ämmähän sitä olis.
On muuten yllättävän usein kommenttina, että ole mies... harvoin naisille sanotaan, että ole nainen.
Kaikki suhteet on jollain tapaa kaupankäyntiä. Normitilanteessa sitä haluaa antaa itsestään jotain ja samalla on mukava vastaanottaa. Jos se kääntyyki niin, että itse antaa eikä enää saa ni se ei oo enää balanssissa. Kuinka pitkään sitä viitsii tai jaksaa antaa, että tulee seinä vastaan? Ja jos joku nyt väittää, et "Ei se noin mene", niin kelaappa vähän, että jos sä tekisit kaiken etkä sais ite mitään, niin miten pitkään kestäisit tilannetta?
Kokeile ottaa naisesi hieman kovakouraisesti. Otat kuin paketin kainaloosi ja viet panopaikalle. Kulli sisaan ja taontaa. Lopuksi muutama varvi perseeseen ja mallit naamalle.
Ollut aina minun tyyliini ja puolisoni kiittaa ejakuloimalla.
.
No sama juttu, vaikka olenkin nainen ja ongelma on miehen kanssa. Mikään ei kelpaa ja tuntuu että seksi pyörii vain minun aloitteestani ja hänen tyydyttämisekseen. Olen yrittänyt puhua (monta vuotta), muttei siitä tunnu olevan mitään apua. Nimenomaan tuntuu siltä, että itse antaa ja antaa, muttei itse ansaitse koskaan edes yhtä kiitosta tai kehua. Ehkä mies (ja sun vaimo) on mulkkuja tai seksuaalisesti ihan eri maailmasta ja paranis vaan vaihtamalla. En tiedä, kun alussa kelpasi ennen ku huomas että mun huomion osoitukset on pyyteettömiä, eikä mulle "tarvitse" tehdä vastapalveluksia. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:03"]
Yritin kirjoittaa nätisti ettei liian moni suuttuisi. Oli virhe. Yritin kuitenkin kertoo siitä et kaikenlaista parisuhteeseen liittyvää juttua on tehty ja myös ilman odotuksia. Turhaa mä tässä enempää avaudun "hassuista" tapauksista mitä voi ihmetellä. Olisin vaan tossu. Tai no yks... onhan se väärin odottaa paneskelua ensimmäisenä hääpäivänä - hotelli ja ravintola varattu ja sen sellasta. Tai rakastelua... miten sen kukin haluaa sanoa ja käsittää.
Jälkimmäisellä kirjoittajalla on asiat todella hyvin, koska on löytänyt miehen joka vastaamaan tunteisiin, odotuksiin, toiveisiin ja varmaan unelmiinkin. Mut turha tässä höpistä taas tunteista tai muistakaan läheisyyden asioista - ämmähän sitä olis.
On muuten yllättävän usein kommenttina, että ole mies... harvoin naisille sanotaan, että ole nainen.
[/quote]
Takerrun tuohon hääpäivään. Niin, sinä odotat mutta ei ehkä vaimo. Tarkoitan sitä, että ehkä hän odotti enemmän juuri vain yhdessä oloa, kainalossa kiehnäämistä tms. Sinulla tuntui taas olevan selvät sävelet, miten päivä menee. Ehkä vaimosikin tiesi sen? En ainakaan itse tykkää suunnitelmallisuudesta vaan spontaania seksi on sitä parasta.
Kun en teidän parisuhteesta enempää tiedä niin on oikeastaan paha mennä sanomaan mitään. Mutta omalta kohdaltani voin sanoa, sen että jos mies yhtäkkiä haluaa antaa hieronnan, tiedän mihin hän tähtää. Ja ei, en ole mikään pihtaava vaimo mutta mikä ihme siinä on, kun ei voi vaikka sitten hieroa ilman omia taka-ajatuksia ja että se johtaisi johonkin. Tulee vain tunne, että nyt kun annan hieroa niin on "pakko" suostua seksiin.
Suurimmasta osasta naisten palautteista näihin erilaisiin kirjoituksiin paistaa läpi heidän suhtautuminen seksiin. Jos ei toimi näin, ei saa seksiä. Jos tekee näin, ei saa seksiä. Jos tekee noin, ehkä saa seksiä.
Jos tekee kotityöt, voi saada seksiä. Mutta jos mies antaa naiselle hieronnan, ei saa seksiä koska selvästi mies hieronnallaan haluaa seksiä. Uskomatonta itsekkyyttä! Missä on se naisten vouhottama tasa-arvo? Enkä tällä tarkoita nyt vain seksiä. Miettikää nyt edes vähän toisenkin kantilta. Ihan aikuisten oikeesti.
Kovakourainen pano toimii sillon tällön kun se on niin spontaania, mut pitempi aikanen ratkasu se ei ikävä kyllä ole. :)
Sitten sinä joka vastisit tuohon hääpäivä asiaan. Tiiäks ku mä oon testannu myös sitä, et en odota mitään... en tee mitään seksiin viittaavaa.... en sitten mitään. Ihan vaan tosi neutraalisti ettei tulis mitään väärin käsityksiä. Tiedätkö mitä se tarkottaa? Se tarkottaa sitä, että mä luovun mun omista tarpeista ja haluista. Ja oon mä kyl antanu hierontaa ilman mitään seksuaalisiakin odotuksia. Näin menee kivasti kaveri suhteessa.
Ja sitten sä joka olet nainen ja samassa tilanteessa. Kiitos viestistä. Mukava huomata, että myös naiset voi olla samassa tilanteessa.
Ja sit viimeinen vastaaja. Tota mun täytyy kelaa vähän lisää ja vastailen sit myöhemmin.
Ongelmahan näissä tilanteissa on se yleinen käyttäytymismalli, että naisen riittää herättää miehen halut ja miehen on sitten tehtävä kaikki mahdolliset taikatemput, että päästään seksiin asti. Sitten kun mies on aina valmiina, niin naisen ei koskaan tarvitse tehdä yhtään mitään ja miehen pitää suorittaa entistä ihmeellisemmät temput naisen syttymiseksi. Suosittelen miehiä kieltäytymään seksistä säännöllisesti aina, kun itsellä ei halut ole kovimmillaan ja vaikka hoitamaan itse itsensä riittävän usein, että myös pystyy kieltäytymään. Ainahan miehelle seksi kelpaa, mutta yleensä silti mieskään ei saa seksiä juuri silloin kun se itseä eniten kiinnostaa. Vähintäänkin kannattaa antaa naisen odottaa.
Olen itse (miehenä) ollut pitkään samassa tilanteessa, vaikka olen aina alusta alkaen tehnyt enemmän kotitöitä ja huolehtinut stressaavista asioista ja päivittäin antanut hellää huomiota naiselle täysin vailla vaatimuksia seksistä. Sitten kun ne hellimistilanteet muutamia kertoja ovat menneet molempien tahdosta seksiin asti, niin vaimo on alkanut olettaa, että seksiähän minä vain haluan. Mielestäni ongelma on suomalaisnaisten "miehet haluaa vain yhtä asiaa" -asenteessa. Se käsitys edellä kun lähtee suhteeseen, niin voin hyvin kuvitella miten tuohon umpisolmuun onnistutaan homma vetämään. Mutta herätys kaikki pihtaavat naiset! Suomalaiset miehet (suurin osa) ovat välittäviä ja helliä ja meihin saa myös luottaa! Epäluottamus on yksi törkeimmistä tavoista suhtautua puolisoonsa. Laittamalla naisen samaan tilanteeseen ajoittain tekee suhteelle ihan hyvää.
Mitäs jos olisit mies? Nyt kuullostat puutteessa piipittävältä surkimukselta. Alistuva mies ei kiihota muita kuin dominatyyppisiä naisia.