Jokos av arvoisa raati on haukkunut Tiina Jylhän
kropan kateuksissaan kun ei itse pysty illään keinolla reenaamaan ja pysymään sipseistä erossa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014012317959434_vi.shtml
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:57"]
Onks näillä jotku irtopäät? Ai fitness kaunista, huh huh.
http://dietandhealths.com/wp-content/uploads/2012/12/Women-Fitness-Competition-Training.jpg
[/quote]
Kiitos - päivän toiseksi parhaat naurut Siskonpetin jälkeen :D
Olen itsekin kohta lähes 50-vuotias. Pari kiloa ylimääräistä, mutta tiimalasivartaloinen. En ikinä, en ikinä haluaisi näyttää häneltä, vaikka pari kiloa olisikin varaa pudottaa. Naaman leikkely ja epäonnistuneet rintaimplantit (omalla klinikalla?) pahentavat asiaa. Tulee mieleen Jarmila joku DDR:n yleisurheilija, joka voitti olympiakultaa. Suomessa hänet ristittiin Jarmoksi.
Hyvä vartalo jonka eteen on tehty rehellistä TYÖTÄ, mutta kasvot (anteeksi vain) pilalla. Botoxia, kohotuksia ja kulmatkin vissiin tatuoitu. Luonnotonta.
Hienoahan se on jos jaksaa reenata kovasti. Mutta itse haluaisin olla viisikymppisena hieman pehmeämmän näköinen. Ei ole koskaan ollut ihanteena tuollainen rasvaton lihaskimppu. Mieskin tykkää vähän pyöreämmästä olemuksesta.
Sen pitäis muistaa että se on nainen. Ei muskelihirmu.
Oli ennen kaunis.
Näyttää kuin sillä olisi joku hammassuoja suussa :D
Noi kuvat on huonoja, ei mitään lämpöä ja kauneutta. Räikeitä salamaräpsyjä ja huonoja asetteluja. Jokainen ihon kuoppa ja punotus näkyvissä. Ei mitään tyyliä vaikka naisesta olisi saanut tyylikkäitäkin otoksia hyvällä valaistuksella.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:40"]
Hyvä että itsestään pidetään huolta, mutta... Jylhä on ollut nätti kasvoiltaan, nyt alkanut muuttua miehen näköiseksi. Mistä moinen muutos?
[/quote]
Steroidit ja kasvuhormoni ainakin aikaansaavat moisia muutoksia.
Onks näillä jotku irtopäät? Ai fitness kaunista, huh huh.
http://dietandhealths.com/wp-content/uploads/2012/12/Women-Fitness-Competition-Training.jpg
Miksi ihmisen täytyy olla muka kateellinen jos ei ihan tosissaan pidä jostain, nyt tällä kertaa tuon jylhän ulkonäöstä. Hän saa olla rauhassa sitä mieltä, että näyttää hyvältä, mutta vastakkainen mielipide ei ole kateutta. Miksi ihan perus nainen haluaisi näyttää transulta? Ja jos hakee julkisuutta muokkaamalla itsensä tuon näköiseksi niin jeps, kyllä varmasti saa myös negatiivista palautetta.
Mutta maailma on pullollaan julkisuudenkipeitä sekopäitä, tässä hyvä esimerkki..
Hyvä kroppa ikäisekseen, silikonit vain vähän luonnottoman näköiset. Hyvä Tiina ja me muut treenaavat viisikymppiset!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:54"]
Noi kuvat on huonoja, ei mitään lämpöä ja kauneutta. Räikeitä salamaräpsyjä ja huonoja asetteluja. Jokainen ihon kuoppa ja punotus näkyvissä. Ei mitään tyyliä vaikka naisesta olisi saanut tyylikkäitäkin otoksia hyvällä valaistuksella.
[/quote]
No ei se hyvä valaistuskaan noita miesmäisiä piirteitä poista.
Mun mielestä tässä kuvassa paljon kauniimpi
http://www.hymy.fi/s/mediagallery/w46ea9a65-c433-43be-af86-ae4f17c0dfd8.jpg
Jos mielipidettä kaipaat, niin nopealla vilkaisulla tulee mieleen dinosaurus. Maskuliinisia piirteitä, puhki blondattu tukka ja erillään olevat epäluonnolliset rinnat... Arvostan kuitenkin, kun on tuossa iässä noin timmissä kunnossa. Jos saisin valita sen väliltä että olisinko normaalipainoinen tavis vai tuollainen, niin valitsisin ensiksi mainitun.
eihän tuo edes ole mitenkään erikoinen kroppa. viisikymppiseksi toki hyvä, mutta en haluaisi näyttää edes hyväkuntoiselta viisikymppiseltä vielä.
Mä ottaisin tuon vartalon mun omilla rinnoilla ihan vaikka heti.Ihan mahtava takamus ja reidet. Tyttään lihaksista, mutta itse treenaan 4krt vkossa ja tuohon on vielä matkaa. Rinnat näyttää kummallisilta kyllä. Olisimpa itse tuossa kunnossa 4v päästä kun olen tuon ikäinen.
Tota, noi fitness typyt tossa on kisakunnossa... eli kaikki rasva pois että lihakset erottuu. Normisti eivät näytä ihan tolta.... läheskään. Ja niillä on vartalo maalattu ruskeaksi jotta lihakset erottuvat. Että sillä tavalla sitten niin....
Tiinan naama on pilattu leikkaamalla
Vartalo on kadehdittava, paitsi luonnottomien silareiden osalta. Kasvot ovat luonnottomat, olisipa jättänyt ne edes suunnilleen ennalleen...