Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen totinen mies ja perustun tosielämän faktoille. Luettelen vähän itseäni. Oletko nähnyt minut?

Kultakalani nimi on Lassi
20.10.2020 |

Minulla ei ole metsästäjän silmiä. Minulla onsuuret peuran pyöreät silmät paksuilla ripsillä. Leukoja minulla on kaksi pyöreää. Kaulasta mitattuna noin sentin pitkiä. Posket ovat suuret ja pyöreät, terveen väriset, vähän punakat.
Poskilta voi erottaa pieniä sängen haivenia. Ne eivät muodosta laajaa karvamattoa, mutta kertovat miehisyydestä muille.
Nenä on ranskalaista mallia käyrä, kolme senttiä pitkä ja alkaa ylhäältä kulmakarvojen kohdalta. Sieraimet näkyvät vain sivuille laajasti. Niistä ei voi erehtyä.
Sieraimet ne on.

Sieraimien sivusta toisinaan suikertelee paksuja mustia kärpäsen jalkoja. Kutsun niitä kotoisesti niin.
Harvemmin nykyään kolmekymppisenä ajelen nenänkarvojani. Kuten en myöskään ajele kulmakarvojani, jotka ovat hyvin tuuheat ja mustat btw.
Hiusrajani on alkanut paeta ja olenkin ottanut tyyliseni Bruce Williksen tyylin. Olen tyytyväinen kun hiusraja pakenee. Se pidentää lyhyttä otsaani melkoisesti. Otsani on noin kolme senttiä pitkä.
Eli kampaan kaikki taakse hiusvahalla niin kauan kunnes hiuksia riittää.
Hampaat ovat ja niistä ei enempää. Ylähuuleni melkein peittää hammasrivistöni, jos keskityn pitämään suuta kiinni.
Sieraimeni toisaalta ovat usein niin tukkoiset, että omissani oleillessani pidän suuni auki.
Saatan unohtaa suun auki julkisissa tiloissakin. Jos odotan bussia tai jos nojaan seinää vasten huolettomasti.
Suu on myös auki ja pää takakenossa, kun kirjoitan päiväkirjaa läppärilläni, joka on muuten apple.

Vaikka vaellan päivittäin kaupungin laidoilla, niin en laihdu. Olen aina ollut vähän pyöreä. Bmi:ni on 29.
Päivittäin teen kävelyretkiä noin 15km verran.
Harrastan valokuvaamista ja postimerkkeilyä.

Jos haluat täydennystä mielikuvillesi. Kysy ihmeessä lisää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Persu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme