Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki miehet

Vierailija
23.01.2014 |

miehet jotka harrastatte vauvapalstailua, oletteko te vähän tyhmiä ja epätoivoisia? feministi ja mies, säälittävää. voi hyvänen aika hah =D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministimiehet on ihania! Ja ihan vitun seksikkäitä, nam! 

Älkää välittäkö aloittajasta, hänellä on kuiva vagina.

Vierailija
2/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voin olla säälittävä, mutta ainakin osaan kirjoittaa koherentin virkkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juurikin näin =D

Vierailija
4/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella vauva-palstalla notkuva mies on feministi? Itse ainakin olen puhdas Laasasen oppipoika ja vihaa feministejä yli kaiken.

Vierailija
5/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:33"]

Millä perusteella vauva-palstalla notkuva mies on feministi? Itse ainakin olen puhdas Laasasen oppipoika ja vihaa feministejä yli kaiken.

[/quote]

Ei kannattaisi:

Feministit ajavat sukupuoliroolien murtamisen ideaa ts. miestenkin tulee saada olla sellaisia luin ovat eikä jonkun muotin mukaisia. Erilaisuus kunniaan!

Feministinaiset ovat hyviä seksissä, sillä he tekevät aloitteita miehiä kohtaan ja ymmärtävät olevansa vastuussa omista orgasmeistaan.

Feministit tutustuvat ihmisiin ihmisinä eivätkä sukupuolensa edustajina.

Ole rohkea ja rakastu feministiin! Voit yllättyä positiivisesti :)

Vierailija
6/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat joskus olleet vauvoja. Varsin moni on myös otsansa hiessä uurastaen osallistunut uuden vauvan aikaansaamiseen. Miksi Vauva-niminen lehti ja sen keskustelupalsta olisi varattu vain naisille ja jotenkin epäilyttäville miehille?

Vierailija
7/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä tietää, mistä vaimo saa välillä älyttömiä ideoita.

Vierailija
8/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 16:33"]

[/quote]

Ei kannattaisi:

Feministit ajavat sukupuoliroolien murtamisen ideaa ts. miestenkin tulee saada olla sellaisia luin ovat eikä jonkun muotin mukaisia. Erilaisuus kunniaan!

Feministinaiset ovat hyviä seksissä, sillä he tekevät aloitteita miehiä kohtaan ja ymmärtävät olevansa vastuussa omista orgasmeistaan.

Feministit tutustuvat ihmisiin ihmisinä eivätkä sukupuolensa edustajina.

Ole rohkea ja rakastu feministiin! Voit yllättyä positiivisesti :)

[/quote]

Satuolento tälläinen feministi. Lähes kaikki feministit ovat kukkahattutätejä ja hiekkapilluisia punavihermädättäjäfeminatseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan