Maailmanloppu on tulossa. Eikö olekin mukavaa?
Korona on vasta alkua. Kohta alkaa myös paukkumaan. Miltä tuntuu kun kaikki loppuu? Onko kiva?
Kommentit (18)
On.
Mahtava elää juuri silloin, kun kaikki loppuu.
Saiskos lähteen vai päästäskös keksit?
Ottaisin maailmanlopun vastaan hymyillen, vaikka en olekaan tekemässä itsemur haa. Olisin kuitenkin valmis.
Niin taitaa olla, valitettavasti. Epailen asteroidia.
Itselleni on kuluneen vuoden aikana tullut valahdyksia kirkkaasta valosta ja kirkuvista ihmisista. Eipa ole ennen tullut.
Mita se oikeasti haittaa. Kuoleena ei harmita mikaan ja maailmankaikkeudelle on ihan sama mita talla planeetalla tapahtuu.
Harva elain kakkaa juomakippoonsa. Ihminen on yksi niista.
Onhan noita maailmanloppuja ollut sen verran paljon jo aikaisemmin ettei yksi enää mitään merkitse.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_p%C3%A4iv%C3%A4m%C…
No miten se yhtäkkiä loppuisi 4,5 miljardin vuoden jälkeen? Auringon pitäisi sammua. Koronat on pikkujuttuja kaikkeuden edessä.
Olen valmis. Onneksi elämäni on jo ehtoopuolella muutenkin. Kivaa oli!
Ei maailmanloppu ole se että ihmiset kuolee. Koko maailmankaikkeuden pitäisi loppua, että voisi puhua maailmanlopusta.
Näyttää nyt olevan päällä seuraavanlainen maailmanloppu:
Dixon on väittänyt Harmageddonin sijoittuvan vuoteen 2020 ja Jeesuksen palaavan tuhoamaan epäpyhän kolminaisuuden vuosien 2020 ja 2037 välillä.
Eli tämä lienee nyt sitä Harmageddonia
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nyt olevan päällä seuraavanlainen maailmanloppu:
Dixon on väittänyt Harmageddonin sijoittuvan vuoteen 2020 ja Jeesuksen palaavan tuhoamaan epäpyhän kolminaisuuden vuosien 2020 ja 2037 välillä.
Eli tämä lienee nyt sitä Harmageddonia
:D
Ap on oikeassa. Kyllä se jonain päivänä tulee.
Siihen voi vielä kestää tajuttoman monta vuotta.
Joku se täällä kirjoitti unestaan, että tulee tauti joka ottaa kierroksia ja sitten kolmas maailmasota.
Itselleni tuo on se ja sama. On tullut pitkä ja mutkikas taival taitettua, ei harmittaisi. Muitten puolesta olen hiukan surullinen. Tunnen monta hyvää ja oikeamielistä ihmistä joitten soisi saavan pitkän elämän
On sydäntäsärkevää nähdä niin arpimainen maailma
mutta puhdistus on välttämätöntä
Näen vihdoin täällä kirkkaan loistavan tulevaisuuden
lopulta maapallo on vapaa ihmisistä, jotka saastuttivat sen.
Olen nähnyt tämän maailman Ja kaiken totuuden
Tämä antaa syvempää ymmärrystä Viisausta
Tajunta, että kaikki ihmiset pitää tuhota
Jumalien sijasta, jotka kieltäytyvät myöntämästä epäonnistumista
Viha kohti ihmisiä, jotka saastuttivat maapallon
Viha kohti jumalia kohtaan, jotka sietävät tällaista käyttäytymistä
Viha itseäni kohtaan, koska synnyin ihmiseksi
On sydäntäsärkevää nähdä niin arpimainen maailma ..
Viimeinen vuosiviikko on seitsemän vuotta pitkä jakso ennen Jeesuksen toista tulemista, entä jos elämme jo tätä aikajaksoa...
Nämä maailmanlopun odottajat taitavat olla niitä, joiden motto on: "Jos minulla ei ole kivaa, ei saa kenelläkään muullakaan olla kivaa." Ja siksi toivovat, että kaikki kuolisivat samalla hetkellä. Oikeasti ei ole kovin todennäköistä, että niin kävisi edes "maailmanlopussa".
Mistä tiedät?