Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku laittaa Torissa tiedon MYYTY?

Vierailija
20.10.2020 |

Myynnissä yksi ainoa esine. Kun luet ilmoituksen loppuun, sinne on lisätty, että esine on myyty? Onko joku järkevä selitys?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans ihmetelly

Vierailija
2/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Mikä siinä on ideana, miksi vain ei poista ilmoitusta, kun tuote myyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran myin jotain, johon oli monia kiinnostuneita ostajia. Poistin ilmoituksen heti kun kaupat oli yhden kanssa tehty . Sain vähän ajan päästä viestin, jossa kyseltiin mihin ilmoitus hävisi ja onko tuote jo myyty.

Vierailija
4/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta on niissä ilmoituksissa muitakin hölmöyksiä.

Vierailija
5/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen on "varattu'. Miksi sitä ilmoitusta ei poisteta varauksen ajaksi.

Vierailija
6/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, ettei kukaan enää soittelisi tai ottaisi yhteyttä myytävänä olevasta tavarasta.

Eivät viitsi poistaa ilmoitusta.

Ja onhan se mainostakin sivustolle.  Osoittaa että kauppa käy.

Vierailija
7/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa ei olisi mitään järkeä, sillä sillä välin ilmoitus tippuisi aina vain taaemmas näkyvistä. "Varatun" tarkoitus lienee, että potentiaaliset muut ostajat näkevät ilmon, jos ostaja sattuu perumaan (kuten usein peruukin).

Vierailija
8/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kirjoittaa koko ilmoitusta uudelleen ja kaivella kuvia jostain arkistosta, jos varaaja peruukin. Sama se on siinä 'myyty' kommentissakin, oletan.

Vierailija
9/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kirjoittaa koko ilmoitusta uudelleen ja kaivella kuvia jostain arkistosta, jos varaaja peruukin. Sama se on siinä 'myyty' kommentissakin, oletan.

Kyllä, usein 3nnen postitusta rahojen odottelu tilille, jolloin kauppa on niitattu. Sitten vasta ilmon poisto tai päivitys.

Vierailija
10/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika huvittavaa noiden varattujen tuotteiden kanssa. Osa porukasta selkeästi kyttää tuotteita, joista ovat kiinnostuneita. Yksikin laittoi heti viestiä, kun varasin tuotteen toiselle. 

Toisekseen; Torissa ei ole listausta, mistä näkisi mihin hintaan tuotteita on myyty. Jätän joskus myytyjä kohteita ihan siitä syystä, että porukka näkee, mihin hintaan kannattaa myydä.

Vierailija
11/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kerran virheen, että poistin ilmoituksen, kun kaupat oli sovittu. Olin viestitellyt ostajan kanssa vain tori-sovelluksen kautta ja oli sovittu, että hän ilmoittaa tarkemmin, mihin aikaan on tulossa noutamaan tuotetta. Koska ilmoitus oli poistettu, ei hän enää saanut lähetettyä ko. viestiä. Tämän jälkeen olen aina antanut ilmoituksen olla näkyvillä niin kauan, että kauppa on saatu käsiteltyä loppuun.

Vierailija
12/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein kerran virheen, että poistin ilmoituksen, kun kaupat oli sovittu. Olin viestitellyt ostajan kanssa vain tori-sovelluksen kautta ja oli sovittu, että hän ilmoittaa tarkemmin, mihin aikaan on tulossa noutamaan tuotetta. Koska ilmoitus oli poistettu, ei hän enää saanut lähetettyä ko. viestiä. Tämän jälkeen olen aina antanut ilmoituksen olla näkyvillä niin kauan, että kauppa on saatu käsiteltyä loppuun.

Kyllä viestejä pystyy laittamaan vaikka ilmoitus on poistettu.

Vierailija
13/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viestejä pystyy laittamaan vaikka ilmoitus on poistettu - siis jos Torissa on jo keskustelu aloitettu ennen poistoa.

Vierailija
14/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä jätin just kun 20 ihmistä viestitteli samasta kohteesta. En jaksa alkaa vastata jokaiselle.

Vierailija
15/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittavat sen takia että ostajat katsovat myyjän muut ilmoitukset esim 

https://www.tori.fi/uusimaa/Sony_TA_FE330R__vahvistin__VARATTU_76196650…

Älkä ostakon tuoltta ku********* mitän.

Vierailija
16/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oharintekijät on yleisiä ostajissa. Tietty ilmoitus on helppo uusia, mutta kaikki eivä ehkä tiedä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi