Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista ihmistä tuijotat työpaikalla?

Vierailija
23.01.2014 |

Häiritsee kun yksi ihminen tuijottaa aina. Onko minussa joku vika??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kaunista ihmistä saattaa jäädä tuijottamaan.

Vierailija
2/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää toljottamaan ajatuksissaan jotakuta vaikkei todellisuudessa sitä ihmistä katsokaan.

Sitten yhtäkkiä havahtuu ja nolostuu  :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran nolosti - olin ihan ajatuksissani kahvipöydässä ja en varsinaisesti tuijottanut mitään tai ainakaan nähnyt mitään, koska asiat pyöri päässä ja katse oli varmaan sellainen "tyhjä". "Heräsin" ajatuksistani ja huomasin katseeni osuneen koko ajan vastapäätä istununeen naisen rintoihin. Hänellä on vielä todella poikkeuksellisen isot rinnat joten varmaan luuli mun tuijottaneen niitä. Nolotti, ja nolottaa vieläkin kun muistelen asiaa.

Joskus on hauska huomata kun joku muu tuijottaa jotain. Meillä on pari tosi persoonallista tyyppiä, joiden ulkonäkö ja vaatetus on tosi huomiota herättävä, mutta kun heitä näkee vuodesta toiseen joka päivä, siitä outoudesta tulee normi ja asiaan ei kiinnitä huomiota. On esim. nainen, joka kulkee toimistossa ihan hirveissä kulahtaneissa puuvilla kalsareissa. Eivät ole edes mitkään legginsit, vaan löpöttävät puuvillaiset polvipussilla olevat huonolaatuiset puuvilla kalsarit. Nainen on vielä isokokoinen ja vatsakas henkilö, joten näky on aika "mahtava". Joskus kun joku uusi tulee paikalle, huomaa, miten ne kalsarit kiinnittää huomion :) Itse on niihin jo tottunut eikä joka päivä huomaa niitä enää.

Vierailija
4/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän yleensä tuijottelua, mutta olen kieltämättä varmaankin katsellut hieman pidempään miestä, johon olin hyvin ihastunut. Hän kuitenkin oli varattu, joten mitään ei ollut tehtävissä. Muutenkin olen ujohko, joten en olisi uskaltanut mennä juttelemaan hänelle. Lisäksi saatan katsella myös kauniita & inspiroivia naisia ja komeita miehiä, sillä he ovat ilo silmälle ja mielelle. Kuitenkin ainakin yritän vältellä tuijottamista.

Vierailija
5/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..pyrin olemaan tuijottamatta työkavereita mutta kaunista ihmistä saattaa tuijottaa pidempään. Tai hyvin komeaa. 

Vierailija
6/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttorissa saatan hetken ajan sortua tuijottamaan mekkaloijaa. Tosin meillä ei sellaisia juuri ole. Muuten ei kyllä kiinnosta yhtään vatsanseudut tai muut.

Vierailija
7/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan työkavereitani jatkuvasti. Oikein istun ja tuijotan! Lisäksi kommentoin jatkuvasti heidän tekemisiään ja käsken heitä tekemään asiat juuri siten, kuten haluan.

- Ohjaaja

Vierailija
8/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: *PUS*

Vierailija
9/9 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:03"]

Koitan olla tuijottamatta ketään. Minua tuijottaa aina yksi tuoteryhmäpäällikkö, sellainen vähän yksinkertainen pohjoisen tyttö alunperin, joka on kai tottunut siihen, että on ihan ookoo toljottaa ihmisiä.

Hän on "vertailija", ts tuijottaa muiden naisten erityisesti vatsanseutua vertaillakseen sitä omaansa. Jojolaihduttaja ja todella kiinnostunut ulkonäköstään vaikka näyttää ihan siltä vanhojen aikojen iskelmälaulajalta Tarja Ylitalolta eli ei minkään näköinen.

Välillä olen alkanut itsekin tuijottaa vatsaani oikein teatraalisen näköisenä. silloin hän on aina nolona lakannut toljottamasta mutta aloittaa aina vähän ajan kuluttua uudelleen. Joskus tekisi mieli tehdä jotain ilkeää hänelle sen johdosta.

[/quote]

Sellainen ei tietenkään tule mieleen, että voisi ihan asialliseen sävyyn keskustella asiasta ao. henkilön kanssa? Hyödyllisempää on tulla tänne päivittelemään tilannetta.

Kannattaa muistaa, että voi olla, että tuo ihminen ei edes katso sinua. mutta sinä olen niin napasi ympärillä, että kaikki koskee vain sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän