Korona leviää taas,hamstraatteko?
Itse ostan loppuvuodeksi ruokatarvikkeita jotka säilyy.
Kommentit (11)
En hamstraa. Ei ollut tarvetta hamstrata keväälläkään.
En hamstraa, mutta yritän kyllä käydä harvemmin kaupassa kuin normaalisti ja pitäisin turvälit, mutta eihän maskipellejä turvaälit kiinnosta, eikä niitä oikein yksin saa pidettyä jotenka turvavälittä mennään siis.
Eletään omavaraistaloudessa ja nyt on alkanut metsästyskausi. Perunat, kasvikset, yritit jne säilötty. Kalaa on riittävästi pakkassa. Kanat munii.
Käyn harvemmin kaupassa kuin ennen, enkä ostee heräteostoksia ja shoppaile esim vaatteita. Joululahjat olen jo hankkinut, ettei tarvitse mennä ryysikseen. Ravintoloissa en käy. Kulutus on mulla kyllä vähentynyt selvästi.
Voisi sanoa että hamstraan aina, oli koronaa tai ei. En jaksa käydä kaupassa jatkuvasti.
Ja jos sattuu sairastumaan niin hyvä on olla pariksi viikoksi jotain syötävää.
Just kävin ostamassa satasella hirvenlihaa. Vielä pitäisi napsauttaa Prismasta muita ruokia. Tytär tekee juuri lähtöä koronatestiin. Jos sieltä tulee plussa, ollaan sitten koko porukka karanteenissa pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia
Se alkaakin olla vähissä, joten pitää taas laittaa listoille.
En varsinaisesti hamstraa vaan olen siirtynyt harvempaan kaupassakäyntiin. Jos asuu itekseen ei voi koko ajan vaivata muita, ja kotiintilaukset kalliita.
Kynttilöitä,näkkäriä,kahvia yms