Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla vai illalla Venlafaxin?

Vierailija
22.01.2014 |

Hei te Efexorin/Venlafaxinin käyttäjät, onko merkitystä ottaako lääkkeen aamulla vai illalla? Jos kärsii unettomuudesta ja vaikeudesta herätä aamuisin, onko lääke parempi ottaa illalla jotta se piristäisi heti herättyä vai pahentaako illalla otettu lääke unettomuutta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! En itse venlafaxinia käytä, mutta siskollani se on käytössä, hänellä myös ongelmia nukahtamisen kanssa ja siksi määrätty lääke illalla otettavaksi. Siskollani ainakin nukahtaminen helpottanut, tietenkin aluksi, ennen kuin lääke alkaa kunnolla vaikuttamaan se jo itsessään voi aiheuttaa unettomuutta tai päinvastoin uneliaisuutta, joten sitä ei kannata pelästyä! Tsemppiä sinulle :)

Vierailija
2/4 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse söin sitä noin vuoden verran, ja otin sen illalla. Tämä aiheutti tosin sen, että olin sitten tosi aikaisin aamulla hereillä, mutta aamukuudelta siitä on harvoin hyötyä, ja sitten uuvahdinkin jo puoliltapäivin :P kokeilemalla se selviää, varmasti hyvin yksilöllistäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloissa Venlaflaxinit annetaan yleensä aamulla.

Vierailija
4/4 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin mun venlafaxinin koko kolmen vuoden ajan aina lounaan yhteydessä. Jonkinlainen kompromissi kai sekin ja toimi mulla hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan