Kauanko imetyksen loppumisen jälkeen teillä on tullut "maitoa"
vielä rinnoista. Minä en ole imettänyt ollenkaan, maitoa pumppasin noin 1kk verran. Vieläkin, 2kk pumppaamisen lopettamisen jälkeen mulla tulee "maitoa" rinnoista välillä, onko normaalia?
Kommentit (6)
Mä lopetin imettämisen kun lapsi oli pikkasen päälle vuoden ja vieläkin saattaa tulla maitotippoja varsinkin lämpimässä suihkussa. lapsella on ikää nyt 6v :D
Eiköhän tuo aivan normaalia ole. Mä imetin reilun vuoden ja yli kahden kk jälkeen vielä tirskahteli, kun puristin kokeillakseni onko jo loppunut. En kuitenkaan viitsinyt pumppailla, jottei "tuotanto vaan lähtisi uudelleen käyntiin". Nyt lopetuksesta on 4kk ja eipä sieltä enää mitään tule.
En huomannut että olisi tullut yhtään. Vauva oli 6kk kun lopetin eikä maitoa ole sen jälkeen näkynyt, nyt lapsi 1,5v.
Imetin 11 kk. Muutaman kerran imetyksen lopettamisen jälkeen jouduin pumppaamaan kun rinnat kipeytyivät. Muistaakseni vielä puoli vuotta lopettamisen jälkeen pystyin pusertamaan rinnasta maitotipan. Naisen fysiologia on ihmeellinen.
Mulla tuli tippa, jos vähän rutisti, vielä 3 vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen... Nyt ei tuu enää, kun aikaa on kulunut 4 vuotta.