Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvahaaveet 37-vuotiaalla, onko aivan

Vierailija
22.01.2014 |

tuhoon tuomittu ajatus? Yksi lapsi entuudestaan on ja pitkään ajattelin, että ainokaiseksi jää. Nyt on vauvakuume nostanut päätään ja voimistuu voimistumistaan.

Onko kellään ajatuksia tähän?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:18"]

Huh huh. Oon samanikäinen ja omat lapset jo teinejä. Koen olevani lähempänä mummoikää kun äiti-ikää. Tiedän kyllä, että tässä iässä lapsia tehdään, mutta mielestäni on kyllä väärin niitä lapsia kohtaan. Tuskin ovat täysi-ikäisiä ja vanhemmat jo eläkkeellä.

[/quote]

Meinasit sitten haluta olla yli puolet elämästäsi mummoikäinen jos jo nyt lähentelet mummoikää mielestäsi. Naisten elinikä kai oli keskimäärin jotain 80 vuotta tai jotain sinne päin....

Itse oon 32 ja mielestäni oon vielä nuori.

Vierailija
22/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:16"]

Todennäköisesti et tule enää raskaaksi, joten luonto on jo valinnut puolestasi. Ja jos kerran yksi lapsikin jo on, jäisin sinuna suosiolla odottelemaan niitä lapsenlapsia.

[/quote]

No just just :D Täällä myös yksi 37v viimeisillään raskaana, puolivahingossa tärppäsi ilman varsinaista yritystä edes, kun ehkäisy jätettiin ns. herran haltuun, varmoilla päivillä mentiin "tulee jos on tullakseen"-ajatuksella. Eli ei, en pidä hulluna ajatuksena :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. :D On silloin "ennen vanhaankin" tehty lapsia tuossa iässä ja paljon vanhempana. Esikoiset saatiin nuorempana, ei kuopuksia. Lapsia tehtiin niin kauan kuin niitä tuli. Mun isoäidillä eka lapsi 26-vuotiaana ja viides 43-vuotiaana. Sitten lopetti. :)

Vierailija
24/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmannen kesällä, ja syksyllä täytin 36 v. En tunne itseäni vanhaksi! Ja ekasta kierrosta tärppäs tämä kolmas lapsi!

Vierailija
25/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 37-vuotias. Lasta on yritetty reilu kaksi vuotta eikä ole vieläkään tärpännyt ja yritetään edelleen vaikka yli nelikymppiseksi asti. Kukaan ei voi sanoa toiselle että olet liian vanha äidiksi! näytän sitäpaitsi ainakin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta.

Vierailija
26/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 39v kun äitini syntyi, ja isäni äiti 42 kun sai nuorimman setäni. Näistä on sentään aikaa jo lähes 60 vuotta, joten kyllä sitä on ennenkin tehty/saatu lapsia nelikymppisinä.

Vierailija
27/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen. Meillä tärppäsi eka kerrasta ilman ehkäisyä. Ikää oli minulla 38 v. En itsekään uskonut, että niin pian onnistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä