Kuvitelmaako?
Olen vähän yli kolmekymppinen mies ja olen törmännyt "erikoiseen" ilmiöön. Minulla on suuri kaveriporukka ja nyt olen n. vuoden ollut hyvin läheisissä tekemisissä erään naisen ystäväni kanssa ja olemme ihastuneita. Kesällä päädyimme sitten yhteisen yön viettoon ja kaikki oli oikein mukavasti siltä osin. Syksyn aikana ja ehkä jo kesänkin aikana jotkut kaverini saivat tietää tästä. Nyt olen siis törmännyt ilmiöön joka on seuraavanlainen. Naispuoliset tuttuni ja kaverini ovat alkaneet lähestyä ja ovat olleet minusta poikkeuksellisen kiinnostuneita tämän jälkeen. Hakeutuvat seuraan, ovat eri lailla mukavia ja flirttailua on. Ovatko he vain uteliaita tietämään lisää suhteestani vai ovatko naiset niin susia tai mustasukkaisia toisilleen, että muutkin haluavat minusta palan tai tuhota suhteeni? Aika epäselvä teksti mutta josko joku ymmärsi :)
Kommentit (12)
Naiset haluavat varatun. Monella naisella ihan oikeasti on se ajatus, että jos saavat varatun miehen vaikka yhdeksi yöksi,ovat ns. Parempia kuin se miehen oma nainen.
En ymmärtänyt muuta kuin viimeisen lauseen.
Selkokielellä sanottuna: panin naisystävävääni ja sen jälkeen ovat tuttavanaiset alkaneet olemaan minusta "liian" kiinnostuneita.
Saatat olla suht haluttava, mutta vaikeaselkoinen. Kun yksi näyttää esimerkillä että olet saavutettavissa, muutkin kiinnostuvat. Älä nyt anna tämän nousta hattuun.
Okei, alan ymmärtää. Onko tällainen käytös /tapa naisilla yleistä?
Teppo kirjoitti:
Okei, alan ymmärtää. Onko tällainen käytös /tapa naisilla yleistä?
Koko asia on sairaalloisen mieluvituksesi tuotetta
Ihmiset pyrkii hakeutumaan onnellisten ja iloisten seuraan. Koska olet nyt itse ollut sellainen, olet myös tavallista viehättävämpi. Näin on myös miestfn kohdalla ei vain naisten.
Ehkä ylitulkitset omia fantasioitasi. Naiset voivat olla mukavampia kun tietävät sinun nyt olevan jonkun kanssa, joten "uskaltavat" olla avoimempia kun luulevat ettei pelkoa mistään väärintulkinnoista ole, koska mies keskittyy siihen ihastukseensa. Voi kuinka väärässä aina ovatkaan...
Naiset uskaltavat olla vapaammin seurassasi, koska olet varattu ja et luule mitään. Se on todennäköisin selitys.
No se eka vosu on kertonut kaikille muille, että olet hyvä panomies, siksi sulle tuli ruuhka.
Itse ainakin huomasin saman opiskeluaikana. Tai ei sen seurustelun aikana, vaan heti eromme jälkeen useampi nainen kaveriporukastamme teki itseää tykö, aivan selvästi. Ja ei niistä yksikään halunnut mielestäni mitään seurustelua.
Tuossa alussa on kirjoitusvirhe. Eli siis naisystäväni ei naisen ystäväni :)