Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko teidän miehenne teitä?

Vierailija
19.10.2020 |

Minä ja nykyinen mieheni olemme olleet yhdessä 6 vuotta. Alkuhuumassa mieheni kehui minua ulkonäöllisesti ja muutenkin, mutta ei muiden ihmisten kuullen. En itse ole hävennyt tai pitänyt sitä mitenkään vaivaannuttavana, että kehuisin miestäni myös omille kavereilleni/perheelleni tms. Olen sitä tehnytkin.

Lähti puheeksi se asia ja mies myönsi, ettei muista että olisi kehunut minua kenellekään. Olen kuitenkin kuullut, kun mies on omille kavereilleen kehunut muista naisia. Onko se teistä outoa? Miksi mies ei omaa tyttöystäväänsä ole tajunnut kehua omille kavereilleen, kun kerran toisia naisia on? Kyllähän sen ymmärtää, etteivät miehet yleensä ole kovin hyviä avautumaan mutta kun kerran minun mies ei niin ujo ole, etteikö tuneista uskaltaisi puhua niin miksi hän ei sitten puhu?

Tuollainen saa ainakin tuntumaan, ettei mies oikein välitä minusta. Minun kavereidenkin miehet ovat kehuneet omia kumppaneitaan ja tuntuu että kaikki ovat löytäneet ne 'oikeat', jota rakastaa ja jota tulee ylistettyä. Ei minusta näytä sellaisia sanoja löytyvän. Ehkä mieheni vain häpeää minua...

Minä kehun miestäni edelleen, hän vain on niin ihana, että pakko välillä on kehua, ei mitenkään liiaksi asti vaan sillon tällöin...

Mites teillä? Kehuuko teidän miehenne vielä pitkän seurustelun jälkeen teitä? Onko alkuhuumassakaan kehunut?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi noloa, jos kuulisin jonkun aikuisen tosissaan kehuvan kumppaninsa ulkonäköä. Tulee mieleen ulkonäkökeskeiset teinit.

Vierailija
2/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta sun mies kehuu mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pylly/kinkku-tyylisiä kohteliaisuuksia tulee. Muuta harvemmin.

Vierailija
4/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan oltu yhdessä noin kuusi vuotta, ja mies kehuu minua päivittäin.

Vierailija
5/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni kehuu minua ja kehui alussakin. Kuusi vuotta mekin olemme olleet yhdessä. En tiedä kehuuko hän minua kuitenkaan kavereilleen eikä kyllä koskaan ole tullut tämä asia mieleenkään. Ihan yksi hailee minulle kehuuko mies minua tutuilleen, tärkeintä on mitä hän itse minua kohtaann tuntee ja että näyttää sen teoin ja sanoin minulle.

Vierailija
6/16 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävi ilmi, että on kertonut kaiken meidän (sangen aktiivisesta) seksielämästä kavereilleen... Kehu kai sekin.

Vierailija
7/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu edelleen, minäkin kehun miestäni. Yhdessä n. 12 vuotta.

Vierailija
8/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuoden jälkeen kehuu ja kiittää. Sekä ulkonäköä että kaikista pikkujutuista, kuten vaikka että tuon uusia sukkia kun joka tapauksessa menen kauppaan ettei hänen tarvitse varta vasten mennä ostamaan. Tai teen leivät valmiiksi jääkaappiin ja kahvia termariin kun hän tulee yövuorosta. Vastaavasti hän tekee samantyylisiä pikkujuttuja, käy pesettämässä mun auton tai jotain

Eikä meillä koskaan riidellä kotitöistä, kumpikin niitä tekee ihan samalla tavalla

Vierailija
9/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi noloa, jos kuulisin jonkun aikuisen tosissaan kehuvan kumppaninsa ulkonäköä. Tulee mieleen ulkonäkökeskeiset teinit.

Ehkä sitten seurustlen teinin kanssa, kun sellaisia juttuja he keskenään keskustelivat. Mutta miksi minä, hänen tyttöystävänsä en ollut se kohde josta he puhivat? :/

Vierailija
10/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että miehet puhuvat kaveriporukassa naisistaan. Onko se muka jotenkin outoa, että jotain kaunista sanoo omasta rakkaastaan? Kyllä ainakin itse voisin ja olen joskus maininnutkin asioita esim. kavereistani jos he ovat jossain hyviä, jos keskustelu lähtenyt siihen suuntaan.

-AP

Vierailija
11/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
12/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Kehut piristävät ja saavat tuntea itsensä rakastetuksi? Välillä tuntuu että mies oikein vihaa minua, kyllä asioista riidellään mutta kehuja ei kuule niin kyllä se vähän harmittaa. Etkö itse kehu ketään? Etkö tykkää saada kehuja keneltäkään?

Vierailija
13/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei kommentoi eikä ole koskaan kommentoinut toisen ulkonäköä. Juttelemme tärkeämmistä asioista ja otamme kantaa toistemme ajatuksiin ja mielipiteisiin.

Olisin vaivaantunut, jos ulkonäköäni kommentitaisiin, jopa päivittäin.

Vierailija
14/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kehuuko. Itse jehun kyllä miestäni, onhan se maailman paras mies.

Miehen kaverit kehuu mua kyllä. :D

Vierailija
15/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sinua kauniina eikä siksi kehu sinua kavereilleen. Kehuu vain niitä naisia joiden ulkonäöstä pitää. Selvää pettäjä ainesta. Panee heti jotain herkkupeppua jos mahdollisuus tulee. En luottaisi eikä arvosta sinua. Ansaitset parempaa. Jätä se ennenkuin se ehtii

Vierailija
16/16 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu useamman kerran päivässä. Hänen mielestään minulla on unelmakroppa, eikä se jää kyllä yhtenäkään päivänä mainitsematta. Tiedän olevani hänen mielestään erittäin kaunis ja seksikäs.

Kiittää myös aina, kun teen mitä tahansa pientä hänen hyväkseen, vaikka ei tarvitsikaan.

Pussailua on monta kertaa päivässä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi