Nämä 2 viestiä kertovat Sofian ja Stefun olennaisen: kumpi jätti ja kenet
No näin on. Toinen itkee pillittää nyt suruissaan.
https://www.como.fi/uutiset/todistaako-tama-paivitys-kuka-jatti-kenet-s…
Kommentit (17)
Pelkkää julkisuushakuista esitystä molemmilta. Kukaan ei tiedä totuutta, tuskin tietävät itsekään. Sitä se päihteidenkäyttö tekee.
Veikkaan että sohvi ei ees oo saanut turkkejaan ja laukkujaan pois kämpältä. Ens vklopun aikana ihanaa sovintoseksiä ja stefu-neiti pyytää korvan luimussa anteeksi että heitti taas pari iittalan essenceä tiiliseinään ja löi sofiaa cuccilla ja heinällä ja ajoi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt elättää Sofiaa. Väitän että kyllä sohville ottajia on? Mäkin olen:
-44v (käykö?)
-vatsakas, kunnolla, pieni se.
-kolme mersua ja bemua, uusia
-merenrantatalo kuusisaaressa
-tulot ja osingot vme vuonna 340 000e
-firman liikevaihto 9,4 milj
Kinosteleleeko? KikISOMIES44
Onni Sarmaste? :D
Sofia on niin upea nainen että ottajia kyllä löytyy, eka jo tässä ketjussakin!
Jumankekka Onni S ja Sofia. Siinä oiski semmonen pari joka ois ihan mahdollinen.... TOTTA!
Voi jummijammi, tuossa comon kuvassa nuo pupillit, eikä edes siristele silmiä kuten kirkkaassa auringon valossa tehdään.
Taisi jompikumpi jättää jommankumman
Lehdet tekisi palveluksen kaikille että ei kirjottaisi yhtäkään juttua enää kyseisistä ihmisistä ja he itse voisivat lopettaa Insta ja face päivitykset.
Eikö Stefu ja Martsa ole lähteneet perhelomalle tyttärensä kanssa? Sain sellaisen käsityksen 🤔
Tämä onkin todella oleellista. Kumpi päihdeongelmainen hörhö teki tai sanoi jotain
Palaakohan Gwen Stefani ja Martti vielä homosuhteeseen keskenään?
näin käy. ovat jo yhteisellä lomalla
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä yhteiskunnallinen aihe!
Miksi pitäisi olla tärkeä yhteiskunnallinen aihe? Sinäkö kaipaat vaan niitä? Miksi olet tällä palstalla? Oletko mielenvikainen kun etsit täältä sellaisia aiheita?
Kuka nyt elättää Sofiaa. Väitän että kyllä sohville ottajia on? Mäkin olen:
-44v (käykö?)
-vatsakas, kunnolla, pieni se.
-kolme mersua ja bemua, uusia
-merenrantatalo kuusisaaressa
-tulot ja osingot vme vuonna 340 000e
-firman liikevaihto 9,4 milj
Kinosteleleeko? KikISOMIES44