Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan seota. Tuntuu joskus, että joku tuijottaa minua

Vierailija
19.10.2020 |

Tunne tulee joskus ulkona, mutta ei aina. Todella ahdistavaa. Jätän tämän nyt tänne, jos kuitenkin sarjamurhaaja nirhaa minut tänään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä kyse sekoamisesta vaan esimerkiksi lapsuuden muistosta, jota et kunnolla muista. Myös projektio voi toimia joskus noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son peili.

Vierailija
4/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämättä kyse sekoamisesta vaan esimerkiksi lapsuuden muistosta, jota et kunnolla muista. Myös projektio voi toimia joskus noin.

Okei, mielenkiintoista. Tämä on alkanu vasta viime aikoina ja toistuu. Onko jotain tutkimusta asiasta?

Vierailija
5/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat nähdä totuuden

-Sinkkiş

Vierailija
6/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla tuo tunne tulee sisällä vaikka kaihtimet ikkunoissa on kiinni. Silti tuntuu kuin niistä järkyttävän suurista narun aukoista joku tuijottaisi.

Vierailija
7/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ap lenkille aamulla. Ei kukaan sinua tuijota oikeasti. Olet nyt vaan liian stressaantunut.

Vierailija
8/8 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla tuo tunne tulee sisällä vaikka kaihtimet ikkunoissa on kiinni. Silti tuntuu kuin niistä järkyttävän suurista narun aukoista joku tuijottaisi.

Minulla ri koskaan sisällä tunne eikä oöe tullut tällä tavalla samoihin aikoihin, samassa paikassa toistuvasti lyhyellä aikavälillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän