Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka ovat hyviä kaikessa

Vierailija
19.10.2020 |

On olemassa näitä ja tunnen muutaman. Tuntuisi aika tylsältä olla hyvä kaikessa/täydellinen. Myös saattavat saada heikkoja ihmisiä surullisiksi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Melkein kaikessa.

Sinc

Vierailija
2/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen. Jos tuntee surua siitä, että joku on lahjakas, pitää kehittää itseään. Siitähän se vain kertoo. Kenenkään ei tarvitse kantaa muiden suruja. Jokaisella niitä varmasti riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyvä kaikessa ja superfiksu, ja olen ollut kateellinen. Nyt hän on joutunut käytännönkokeeseen, jota hän on yrittänyt läpäistä jo neljä kertaa siinä onnistumatta. Kukaan ei ole hyvä kaikessa.

Vierailija
4/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta nyt niin tylsältä tunnu, elämä on aika helppoa ja mukavaa näin.

Vierailija
5/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyvä kaikessa ja superfiksu, ja olen ollut kateellinen. Nyt hän on joutunut käytännönkokeeseen, jota hän on yrittänyt läpäistä jo neljä kertaa siinä onnistumatta. Kukaan ei ole hyvä kaikessa.

Sellaista se autokoulu on. Pelkkä teoria ei riitä.

-Sinkkiş

Vierailija
6/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minusta nyt niin tylsältä tunnu, elämä on aika helppoa ja mukavaa näin.

Samaa mieltä.

Vierailija
7/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis että elämä menee päällisin puolin kaikki hyvin. Korkea äo, kavereita, perhe ja sisarukset, hieno asunto arvoalueelta, kaunis, hoikka ja siro ulkonäkö, yli 9 keskiarvo lukiossa, suosittu, urheilullinen Etc.. Ei siis että juuri ihan kaikessa kuten jopa jossain maantiedossa pitäisi olla hyvä.

-ap

Vierailija
8/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan siis että elämä menee päällisin puolin kaikki hyvin. Korkea äo, kavereita, perhe ja sisarukset, hieno asunto arvoalueelta, kaunis, hoikka ja siro ulkonäkö, yli 9 keskiarvo lukiossa, suosittu, urheilullinen Etc.. Ei siis että juuri ihan kaikessa kuten jopa jossain maantiedossa pitäisi olla hyvä.

-ap

Saahan sen ulkokuoren kiillotettua helpostikin. Tuskin todellisuus on ihan samaa, jokaisella on omat haasteensa elämässään.

Vierailija
9/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on täydellinen. Ei kaikissa asioiden osissa erityisen hyvä tarvitse olla.

Vierailija
10/10 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kyllä näilläkin ihmisillä omat ongelmansa ja kasvun paikkansa on. Ehkä heillä ei ole pahimpia asioita sattunut eteen ja lähtökohdat ovat paremmat kuin monella muulla, mutta kyllä nuo myös ihmisiä ovat heikkouksineen. Usea tuollainen on myös tehnyt töitä ja asettanut itselleen tavoitteita saavuttaakseen asioita (ja erityisesti ne 10-tytöt, joihin voisit viitata ainakin varsin sukupuolilähtöisellä termillä ”siro”). Ei kaikki heillekään ihan vain sormia napsauttamalla ja ilmaiseksi tule.