Satuhäät-pari: Ero heti vireille
Lukee Iltalehden kannessa, kuvassa näyttäisi olevan viimeviikkoinen pari, Veikka ja Petra. Onko kukaan lukenut paperilehteä, mitä siinä sanotaan?
Kommentit (59)
No, eikö kukaan ole lukenut? Referaattia, pliiiis! :D
Eikö täällä palstalla raportoitu jo viikko sitten, että ovat ehtineet erota.
Täällähän se tiedettiin jo jakson nähtyä. Tainnut taas IL:n toimittaja olla täällä palstailemassa..
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 15:47"]
Eikö täällä palstalla raportoitu jo viikko sitten, että ovat ehtineet erota.
[/quote]
Ja tieto myös kumottiin ilkeämielisenä juoruna. Mutta ilmeisesti Iltalehden toimittajalla on jotain faktaa asiasta? Niin, että onko kukaan lukeut juttua paperilehdestä?
Lehdessä ei ollut mitään uutta, ainoastaan se, että pariskunnan uusikin koira oli jouduttu lopettamaan, kun oli hoitoon vietyä purrut hoitajan lasta. Käsitin, että olisi se Satuhäissäkin nähty koira. Ja että eroa haettu yhdessä viikkoa ennen joulua.
No ilmeisestihän se mies on sitten pettänyt. Eiks se nainen siinä ohjelman lopussa julistanut, että muuten ei erota, ellei mies petä.
Vaikuttivat mun mielestäni toimivalta parilta, olin jopa hieman kateellinen.
Petra ei sitten pitänyt ulkonäöstään tarpeeksi huolta?
Hirvittää se koirahomma... Satuhäät-ketjussahan oli aiemmin jotain keskustelua rotikan kasvatuksesta. Mistä ihmiset näki, ettei koiraa ole koulutettu?
Mikä hitto siinä on, kun pitää rynnätä isolla hälinällä naimisiin. Vaikka selvästi parisuhteessa on säröjä, jotka pitäisi korjata ensin. Pakko vaan jatkaa sitä hemmetin älytöntä härdelliä..
Lapsellisesti ajatellaan...
*minun häät, minun prinsessajuhlat, minä minä minä... jne... pälä, pälä...*
Ei mikään ihme, kuinka nopeasti nämä kävelevät katastrofit päätyvät eroon. Eipä tullut yllätyksenä, kun katseli sitä viime viikkoista jaksoa ja varsinkin sitä loppua. Kaikki merkit oli jo ilmassa.
Tuo linkkihän on ajat sitten jo ruodittu täällä ;)
Varsinain mallivävy, täys rosvo ja sille, en tiedä mistä näitä OMAN ELÄMÄN SUURMIEHIÄ oikein sikiää!
https://www.seiska.fi/kotimaa/satuhaat-ohjelmasta-tuttu-sulhanen-vangit…
Kakolan Kinki kirjoitti:
Varsinain mallivävy, täys rosvo ja sille, en tiedä mistä näitä OMAN ELÄMÄN SUURMIEHIÄ oikein sikiää!
https://www.seiska.fi/kotimaa/satuhaat-ohjelmasta-tuttu-sulhanen-vangit…
lääkärivanhemilla surua. Tyttären tappoi poikaystävänsä, Nyt poika sitten tekee rötöksiä.
Tän jakson näkee taas areenasta, oli pakko katsoa uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tän jakson näkee taas areenasta, oli pakko katsoa uusiksi.
Mikä kausi?
Ei hitto....