Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta outoa, jos 37-vuotiaalla miehellä ei ole

Vierailija
21.01.2014 |

yhtään MIESpuolista ystävää/kaveria? Olen nyt vuoden seurustellu yhden 37-vuotiaan yh-isän kanssa(hänellä 11- ja 8-vuotiaatpojat). Olen ihmetellyt, että hänellä ei ole yhtään miespuolista kaveria. Vain naispuolisia ystäviä. Hän on asunut koko ikänsä helsingissä eli luulisi, että miespuolisia olisi edes muutama, mutta ei yhtään. >Lasten äiti on psyykkisesti sairas. Siksi yh.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan on yh:na mennyt aika niiden poikien kanssa eikä ole ollut kauheasti aikaa ylläpitää kaverisuhteita. Ei kaikilla naisillakaan ole ystäviä.

Vierailija
2/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naispuolisia ystäviä on paljon eli niille on ollut aikaa? t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihminen lapsena eristetään ilman omaa syytään ja silloin on vaikea aikuisenakaan saada oman sukupuolensa ystäviä. Aikuisena onkin sitten helpompi saada ystäviä toisesta sukupuolesta kun omat bestikset samasta sukupuolesta on valittu lapsena. Ei miehessä luultavasti ole mitään suurta vikaa jos kuitenkin seurustelet hänen kanssaan ja mitään ei ole vielä selvinnyt.

Älä kaivele liian syvälle ;)

Vierailija
4/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 09:12"]

mutta naispuolisia ystäviä on paljon eli niille on ollut aikaa? t.ap

[/quote]

No keihin leikkipuistoissa yms. tutustuu? Yleensä just naisiin.

Vierailija
5/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homo. Senhän halusit kuulla?

Vierailija
6/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että lasten äiti on tavallaan karsinut ystäväpiiriä. Jos on oikeasti ollut mielenterveydellisiä ongelmia, hän ei ole varmaan halunnut tavata ketään eikä mies ole halunnut tuoda ketään kotiin vaimon takia, joten ystävät ovat vain jääneet. Uusia ystäviä on vaikea saada vanhempana, jos ei ole tosi sosiaalinen tapaus.

Vierailija
7/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuossa ole mitään outoa. Monella lapsuusajan kaverit ovat jo jääneet tuossa iässä eikä yh:lla ole aikaa hankkia uusia. Uudet kaverit tulevat työpaikalla ja lasten kautta. Jos jotuu hoitamaan sekä naisen että miehen roolin perheessä niin tulee ainakin lasten kautta törmänneeksi enemmän naispuolisiin ystäväehdokkaisiin kuin miespuolisiin. Väittäisin että vinoutuman syy on tuossa yh-roolissa. Aika ei riitä ystävien hankintaan, joten mukana roikkuu vain niitä, joita tulee nähneeksi lasten kautta.

Vierailija
8/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on outoa

Vierailija
9/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole outoa. Itse olen suunnilleen samanikäinen nainen ja minulla on vani miespuolisia ystäviä. En näe siinäkään mitään outoa. Enkä siinä, jos jollain ei ole ollenkaan ystäviä.

Vierailija
10/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaa tutustua lähinnä lasten kavereiden vanhempiin esim. synttäreillä, leikkipuistossa, lasten harrastuksissa, koulun vanhempainyhdistyksessä jne. niin huomattavasti enemmän siellä on naisia kuin miehiä. Yh isä on se, joka sopii lasten kyläilyt yms. vaikka mutuen useinmiten niitä sopii äiti.

Naiskaverusten tapaamisiin otetaan useammin lapset mukaan kuin mieskaverusten tapaamisiin. Ehkä siksikin naisten kanssa on helpompi treffailla.

Vierailija
11/11 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka mun mies:

Lapsuudesta on pari kaveria, joita näkee harvakseltaan (välimatka 700km) eikä osaa lätistä puhelimessa näiden kanssa. Ovat aivan eri elämäntilanteessa, olleet lähes koko aikuisikänsä.

Se "bestis". Myöhemmästä työelämästä tuttu, samassa elämänvaiheessa pitkän aikaa aikuisina, osasivat lätistä puhelimessa vaikka välimatkaa heillekin tuli satoja kilometrejä. Otti ja heitti henkensä tuossa jokunen vuosi sitten.

Nykyiset työkaverit... sieltä ei vain kenenkään kanssa synkkaa niin hyvin, että vapaa-aikana näkisivät pikkujouluja useammin.

Eli tämänhetkinen tilanne on lähinnä tuo "ei ystäviä".