Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun lähdet AV:lta, onko sinulla hyvä mieli?

Vierailija
19.10.2020 |

Kun siis lopetat päivältä keskustelemisen ja siirryt muihin puuhiin. Jääkö sinulle hyvä mieli?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kommenttini saavat aina liikaa alapeukkuja ja se harmittaa.

Vierailija
22/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin hlvtin käsittämättömän tyhmiä ihmisiä että vtuttaa syvästi kun tietää sellaisten olevan nykypäivänä edes olemassa. Elämme vuotta 2020 jolloin tietoa ja mahdollisuuksia on lähes loputtomasti ja silti näin moni on täysin ameeban tasolla. Pitäisi lakata käymästä täällä ja alkaa uskotella taas itselle, että ihmiset olisi edes vähän fiksumpia. Totuus on syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni kirjoitti:

Kyllä tää on vähän niinkuin sitkeä finni naamassa; tiedät ettei sitä saisi ronkkia ja vituttaa jos ronkit mutta silti ronkit.

Juuri näin.

Vierailija
24/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin hlvtin käsittämättömän tyhmiä ihmisiä että vtuttaa syvästi kun tietää sellaisten olevan nykypäivänä edes olemassa. Elämme vuotta 2020 jolloin tietoa ja mahdollisuuksia on lähes loputtomasti ja silti näin moni on täysin ameeban tasolla. Pitäisi lakata käymästä täällä ja alkaa uskotella taas itselle, että ihmiset olisi edes vähän fiksumpia. Totuus on syvältä.

Oletko trolleista kuullut? Ei tänne nykyään kukaan jaksa tai ehdi mitään tasapainoisia ja -puolisia argumentteja kirjoitella, kun ne kuitenkaan poistetaan. Siksi oma asia pitää saada mahtumaan kahteen riviin. En minä ainakaan ikinä kirjoita kuin yhden näkökulman per viesti, joten en tosiaan arvioisi edes omaa fiksuuttani näiden viestien perusteella.

Vierailija
25/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta olet huojentunut että itse saat tuntea itsesi fiksuksi by comparison. Ihan tahallaan lisäsin englantia sinua ärsyttääkseni suomen kielen köyhdyttämisellä, josta täälläkin saa kärsiä. Voit tuntea itsesi älykkääksi, kun mietit mielessäsi miten olisit asian ilmaissut minua paremmin.

Vierailija
26/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se syy, miksi poistin oman Twitter-tilini. En vaan kestänyt sitä. Facebookiin olen saanut luotua mukavan oman kuplani, samoin kuin Instagramiin.

Vielä kun tästä palstasta pääsisi eroon.

Vierailija
27/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit, joilla yritetään haalia yläpeukkuja, eivät ole aitoja mielipiteitä.

Vierailija
28/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein iltaisin, kun haen unta, pyörii mielessä joku jonkun kirjoittama kommentti. Erityisesti ilkeät ja henkilökohtaisuuksiin menevät kommentit satuttavat. Olen liian heikko internetiin, tiedän.

Vierailija
29/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, palsta on yhä enemmän ja enemmän kuin joku ääniä kuulevien päiväryhmä

Vierailija
30/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein iltaisin, kun haen unta, pyörii mielessä joku jonkun kirjoittama kommentti. Erityisesti ilkeät ja henkilökohtaisuuksiin menevät kommentit satuttavat. Olen liian heikko internetiin, tiedän.

Ei. Olet tunteva ihminen, jollaisia kaikkien pitäisi olla.

Vierailija
31/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? En ainakaan itse pyri haalimaan yläpeukkuja. Mutta en ymmärrä tällä palstalla sitä kulttuuria, että kun kysytään vaikka mielipidettä kissoista, kerrot oman mielipiteesi, ja saat alapeukkuja, ihan sama mitä sanot 🤔

Vierailija
32/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on meidän oma Hotel California,

Last thing I remember

I was running for the door

I had to find the passage back

To the place I was before

"Relax", said the night man

"We are programmed to receive

You can check out any time you like

But you can never leave"

Tämä oli hyvin kiteytetty. Pointsit siitä sulle. :)

Vierailija
33/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka monta vastausta saan provoon.

Vierailija
34/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Perseenreikäpersut ovat pilanneet tämän palstan, ja muuttaneet myös suhtautumistani ja käytöstäni live-elämän "ihmisiä" kohtaan.

Vierailija
35/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pahoita mieltäni mistään täällä kirjoitetusta, mutta usein ilahdun kun löytyy samanhenkisiä ihmisiä hyvänmielenketjuista. Näihin kuuluu mm. (komeiden) miesten arvostusketjut, telkkari- tai julkkisketjut, kulttuurieroketjut ja harvat huumoriketjut ennen niiden poistamista.

Nostas joku noista komeiden meisten arvostusketjuista, mäkin haluan nähdä

Vierailija
36/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puhutaan paljon kiusaamisesta. Onkohan missään muualla niin paljon kiusaamista kuin täällä? Kun katsoo noita julkkisketjuja niin ymmärtää sen, että some on tyhmentänyt ihmisiä, enää ei ole minkäänlaista sääliä, nimettömänä voi sanoa miten pahasti tahansa.

Vierailija
37/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? En ainakaan itse pyri haalimaan yläpeukkuja. Mutta en ymmärrä tällä palstalla sitä kulttuuria, että kun kysytään vaikka mielipidettä kissoista, kerrot oman mielipiteesi, ja saat alapeukkuja, ihan sama mitä sanot 🤔

Tarkoitan sitä, jos halutaan ilmaista itseään siltä tarkoituspohjalta, että saisi hyväksyntää ja kannatusta, ei mielipide ole täysin puhdas, suoraan sydämestä tuotettu ajatus, joka mielistelee ja mukailee muita ihmisiä.  

"Mutta en ymmärrä tällä palstalla sitä kulttuuria, että kun kysytään vaikka mielipidettä kissoista, kerrot oman mielipiteesi, ja saat alapeukkuja, ihan sama mitä sanot"

Alapeukuthan tarkoittavat pääosin sitä, että muut ovat erimieltä kanssasi? Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
38/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole paljon mihin verrata kun ei ole muutenkaan ihmisiä elämässäni. Siihen nähden viihdyn täällä hyvin. Jotkut ketjut tosin ärsyttävät paljon, mutta toisista saan sitten iloakin ja on mukavaa vaihtaa ajatuksia edes jonkun kanssa. Joihinkin ketjuihin jään liikaa koukkuun. Iltaisin, kun palsta menee kiinni niin on kyllä välillä tyhjä olo, kun mietin oikeasti, että mihin se aika katosi ja huomaan taas sen, että on tullut oltua täällä 3 tuntiakin ihan kevyesti. Varsinkin jos on jotain mielenkiintoista niin aika menee äkkiä. Samalla päivisin yritän rajoittaa täällä oloa ( ja se onnistuukin hyvin, kuten huomaat),  kun en itse oikein tykkää siitä, että tulee oltua jo päivällä niin paljon ja yritän säästää ne hetket tuonne tylsään iltaan. 

Vierailija
39/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä voi sanoa, että jäisi. Aina vituttaa. Mutta tämä on addiktoiva palsta.

Ylä- ja alanuolitus tekee tämän minulle. Aina on pakko katsoa montako ylänuolta viestini sai.

Vierailija
40/49 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Perseenreikäpersut ovat pilanneet tämän palstan, ja muuttaneet myös suhtautumistani ja käytöstäni live-elämän "ihmisiä" kohtaan.

Miten, siis MITEN saat persusi tähänkin aiheeseen mukaan???