Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo ruskea Nipsu, mutten kyllä aio sitä myydä, vaan sitä käytetään alkuperäisessä tehtävässään.

Vierailija
2/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään... Tonni kahvikupista?! Huhhuh.

itse aloin nuorena noita keräämään, silloin kuin niitä tuli yksi hahmo / vuosi, ja joulumuki siihen päälle. Jatkoin vielä kun kesälläkin tuli teemamuki (missä muumit uivat, taustalla raitoja tms) ja vuodessa kaksi hahmomukia. Mutta nyt, nyt niitä uusia mukeja ja teemajuttuja jne pusketaan markkinoille JATKUVALLA syötöllä. Naurettavaa rahastusta. Kun tuotanto vielä siirtyi thaikkuihin, puhalsin pelin poikki. Pitäkää kipponne, mulla ei niitä ainakaan enää ainuttakaan edes kaappiin mahdu. Ja käytössä ovat kyllä kaikki, huolettomasti kiertävät kaapista pöydän kautta koneeseen ja taas eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noita kausimukeja ja lopetettuja kymmenkunta käyttämätöntä kaapissa. En ajatellut vielä myydä, vai kannattaisikohan? Mulla on ruskeaa Nipsua, Talviyötä useampi, Talvinuotio, Iltapurjehdus, Ruusutarha ainakin.

Vierailija
4/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa HS:n jutussa ole taas mitään järkeä: se mitä myyjä pyytää tavarastaan, ei vielä kerro arvoa, vaan vasta sitten voidaan puhua arvosta, kun joku noista tuon verran suostuu maksamaan. Vaikka joku muki olisikin suosittu ja niitä keräiltäisiin, niin se vaatii kuitenkin keräilijän, jolla on varaa laittaa nelinumeroinen summa kahvikuppiin.

Ei siiinä mitään, onhan kyllä nuo muumi-mukit potentiaalisia keräilykohteitä.

Vierailija
5/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on huijattu reilu 10 vuotta sitten näissä mukiasioissa, kun en todellakaan tiennyt, että joku näitä oikein sekopäisesti kerää.

Meillä oli tuo Millennium-muki, ostettiin kai itse, en muista. Meille se oli pelkkä muki muiden joukossa, kaikki kahvikupit ovat Teema-mukeja. On siis mainosmukia, Muumia, Heljä Liukko-Sundströmiä, eri väriä, mitä vaan. 

Meillä oli yksi mukifanaatikko kylässä, joka näki tuon Millenniumin ja kysyi, myisikö sen minulle. On kuulemma niin kaunis muki. Oltiin vähän hoomoilasena, että häh.. saahan noita kaupoista. Ehdotti, että tuo jonkun toisen mukin tilalle. Suostuttiin ja pidettiin sitä tätiä ihan pöpinä.

Vasta monen vuoden jälkeen tajuttiin, että joku keräilee noita ja niistä pyydetään ihan hirveitä summia.

Että pöh. Sinne meni omaa tyhmyyttä Millennium-muki!

Vierailija
6/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 09:55"]

Mua on huijattu reilu 10 vuotta sitten näissä mukiasioissa, kun en todellakaan tiennyt, että joku näitä oikein sekopäisesti kerää.

Meillä oli tuo Millennium-muki, ostettiin kai itse, en muista. Meille se oli pelkkä muki muiden joukossa, kaikki kahvikupit ovat Teema-mukeja. On siis mainosmukia, Muumia, Heljä Liukko-Sundströmiä, eri väriä, mitä vaan. 

Meillä oli yksi mukifanaatikko kylässä, joka näki tuon Millenniumin ja kysyi, myisikö sen minulle. On kuulemma niin kaunis muki. Oltiin vähän hoomoilasena, että häh.. saahan noita kaupoista. Ehdotti, että tuo jonkun toisen mukin tilalle. Suostuttiin ja pidettiin sitä tätiä ihan pöpinä.

Vasta monen vuoden jälkeen tajuttiin, että joku keräilee noita ja niistä pyydetään ihan hirveitä summia.

[/quote]

Mutta reilu 10 vuotta sitten se muki ei vielä ollut kauhean arvokas. Jos se oli teillä päivittäisessä käytössä, se saattaisi ihan hyvin olla nyt rikki.

Vierailija
7/7 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 09:55"]

[/quote]

Mutta reilu 10 vuotta sitten se muki ei vielä ollut kauhean arvokas. Jos se oli teillä päivittäisessä käytössä, se saattaisi ihan hyvin olla nyt rikki.

[/quote]

Totta tämäkin. Tuskin oltaisiin edes myyty, vaikka olisi lojunut käyttämättömänä kaapissa, mutta harmittaa sen naikkosen huijaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi