Nimiä vampyyri aiheiselle kirjalle?
Kommentit (44)
Valitsen parhaannimen ja teen oman tarinan ja kirjan. Itse omin käsin
Ap
Aika huono olet kirjailijaksi jos et edes nimeä pysty itse keksimään. Noloa.
"Iik ja apua: elämäni hammaslääkäripelkoisena". Tarina Ville-Vampyyrista, joka ei uskaltanut käydä hammaslääkärissä ja hammasmätä tuhosi hänen hampaansa, kuoli nälkään kun ei voinut purra ketään kaulaan.
"Miksi yhteiskunta unohti minut?" Tarina vampyyristä, joka erehtyi imemään HIV-positiivisen verta ja sairastui itse. Yhteiskunta ei tarjoa hiv-vampyyreille hoitoa. Tarina yhteiskunnan hylkäämästä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:09"]Aika huono olet kirjailijaksi jos et edes nimeä pysty itse keksimään. Noloa.
[/quote]
1. En ole kirjailia
2. Voinhan sen itsekkin keksiä mutta ajattelin että jos teillä olisi parempia ideoita
Voit ajautua ongelmiin, jos käytät toisen keksimää nimeä.
Jos nykykirjailijat on tätä luokkaa niin huhhuh !! Oli ahdistavaa lukea jo muutaman sanan viestiä, entäs sitten kokonaista kirjaa ??
Heh, tyhmänä vasta nyt tajusin että tämä on provo :'D Kaikki kirjoitusvirheet käydään läpi, joopa joo.
Vampyyri sydän, verta varjoissa, punasilmäinen paholainen?
Vierailija kirjoitti:
Vampyyri sydän, verta varjoissa, punasilmäinen paholainen?
Verta sateenvarjoissa ois tuore.
Söin käytetyn tamponin ja muita tyypillisiä häpeän aiheita
Ole hyvä, siinä nimi
Kertapuraisulla, Yön saalistajat, Aidsin armoilla, He saapuvat öisin, Verenjanoiset
Vampyyri mä oon -uskon nautintoon
Ehkä se kirja kannattaisi kirjoittaa ensin ja sitten katsoa mikä nimi sille sopii. Pakko kuitenkin myöntää, että Yhdyssanojen kosto tuli mieleen.
Punainen kuin lumi
Kuolemattomat
Viimeinen yövieras
Verta vuotavat sielut
Adrian, kadotettu
:)
Elämäni hiihtomaajoukkueen lääkärinä
"
Mihin tarkoitukseen keräät näitä nimiä?