"Size of a request header field exceeds server limit."
Vauva-palsta on ainut paikka, jossa minulle tulee tuota virheilmoitusta jatkuvasti. Tähän asti olen sitten aina tuhonnut jaksaessani kaikki evästeet, mikä on vaan todella hankalaa, koska minulla on yleensä monta selaimen välilehteä auki ja samalla kirjaudun ulos kaikista verkkopalveluista. Yleensä sitten suosiolla laitan Vauva-palstan kiinni, koska muuten voin jatkaa netissä oloa ihan normaalisti.
Aloin sitten miettiä, onko tässä sivustossa jotain vikaa. Ja onhan siinä! Löysin nimittäin netistä tällaiset ohjeet, joilla voi tuhota vain yksittäisen sivun evästeet: http://timourrashed.com/how-to-fix-the-400-bad-request-error-message-from-a-website/
Ei tuollaistakaan oikeasti jaksaisi joka kerta tehdä, mutta se mikä kiinnittikin minun huomiotani oli se, että tuossa Vauva-sivun evästeitä tuhottavaksi etsiessä tuli ensin kaikkien sivujen antamat evästeet luettelona.
Ongelma on tämä: Tämä Vauva-sivusto tallentaa koneelle ihan törkeän paljon evästeitä! Siis monikymmenkertaisesti verrattuna kaikkiin muihin minun normaalisti käyttämiini verkkopalveluihin. Joka halvatun viestistä ilmeisesti jää koneelle joku eväste. Ne vanhentuu kyllä aina istunnon päättyessä, mutta jäävät koneelle silti.
No eipä sillä. Kun tekevät näin tahmaista tämän sivuston käytöstä, niin sillähän sen käyttö sitten vähentyy.