Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En seuraa trendejä" - koti täytetty trendeillä?

Vierailija
19.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/2b77156f-606b-417e-9879-b8d2996bfb65

Miksei voi vaan suoraan sanoa, että ottaa trendeistä omaan sisustukseen ne, joista tykkää? Jokainen, jolla on silmät päässä, näkee, että seuraa trendejä...

Jopa toi makkarin seinä on trendiväri... Huoh.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla vitsi. Kaikki tuossa kodissa on suoraan miljoonan muun blogisopulin kodista.

Vierailija
22/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan ajateltu, että ”en seuraa trendejä” tarkoittaa samaa kuin ”en seuraa trendejä täysin tietoisesti”. Ostan kaupasta itseäni miellyttäviä vaatteita ja siinä samalla tietysti seuraan osittain trendejä. En kuitenkaan tietoisesti ajattele, että ”ostan tämän vaatteen koska seuraan trendejä”, vaan ostan sen koska se miellyttää minua, ja siinä sitten osittain tiedostamattani olen mukana myös kulloisessakin muodissa.

Joo, ei mene läpi mulle tämä nyt kyllä.

En minä mitenkään puolustellut tuota käytöstä, vaan tarkoitin, että ihmiset ovat usein sokeita omalle käytökselleen ja motiiveilleen. Harva perustelee omia valintojaan trendien seuraamisella, vaan sillä että sattuu nyt vain tykkäämään juuri niistä muodikkaista jutuista. Varmaan sinäkin pystyt selittämään kaikki kulutusvalintasi itsellesi fiksusti, vaikka ulkopuolisen silmään niistä löytyy vikaa. Vai haluatko kertoa missä asioissa olet tyhmä johdateltava joukon mukana kulkeva lammas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan ajateltu, että ”en seuraa trendejä” tarkoittaa samaa kuin ”en seuraa trendejä täysin tietoisesti”. Ostan kaupasta itseäni miellyttäviä vaatteita ja siinä samalla tietysti seuraan osittain trendejä. En kuitenkaan tietoisesti ajattele, että ”ostan tämän vaatteen koska seuraan trendejä”, vaan ostan sen koska se miellyttää minua, ja siinä sitten osittain tiedostamattani olen mukana myös kulloisessakin muodissa.

En minä mitenkään puolustellut tuota käytöstä, vaan tarkoitin, että ihmiset ovat usein sokeita omalle käytökselleen ja motiiveilleen. Harva perustelee omia valintojaan trendien seuraamisella, vaan sillä että sattuu nyt vain tykkäämään juuri niistä muodikkaista jutuista. Varmaan sinäkin pystyt selittämään kaikki kulutusvalintasi itsellesi fiksusti, vaikka ulkopuolisen silmään niistä löytyy vikaa. Vai haluatko kertoa missä asioissa olet tyhmä johdateltava joukon mukana kulkeva lammas?

Mielestäni olet oikeassa. Sisustusliikeet ym. Kaupat seuraavat trendejä valitessaan tavaraa myyntiin. Tällöin epä-trendikkäitä vaihtoehtoja ei juuri ole tarjolla. Ne sisustusheinät on mahdollista ostaa pyttyyn koska niitä on tarjolla joka paikassa. Joskus oli muotia ne käkkäräiset taikapähkinän? oksat. Muistan lapsuudessa että oli tosi suosittua itse hakea osmankäämin pampuloita , antaa niiden vetää glyserolia ja pistää esille vuosikausiksi. 4H-kerhossa kasvatettiin koristeheiniä ja kuivakukkia 80-luvulla. Ei sinänsä mitään uutta näissä heinäruukuissa, mutta ne materiaalit on nyt helposti tyrkyllä.

Vierailija
24/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nimenomaan sanoo "en seuraa trendejä", ja silti seuraa trendejä tiedostamattaan, on jossakin määrin yksinkertainen. Etenkin, kun noita TISMALLEEN SAMANNÄKÖISIÄ kämppiä näkee joka tuutista. En todellakaan usko, että on kyse siitä, ettei tiedä seuraavansa trendejä. Kunhan sanoo, että olisi mielenkiintoisempi.

Vierailija
25/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun tonne kämppään pääsis joku kissa issekseen työpäivän ajaks. Sais ensimmäiseks heinätupot kyytiä! Jonkun sisäkissan unelmakämppä :)

Vierailija
26/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun tonne kämppään pääsis joku kissa issekseen työpäivän ajaks. Sais ensimmäiseks heinätupot kyytiä! Jonkun sisäkissan unelmakämppä :)

Tuolla oli viisaasti otettu lemmikiksi mäyräkoira, joka ei ylety heinätuppoihin asti. Oli kyllä väärän värinen mäyris tuohon sisustukseen. Oikein silmään sattui.

Vierailija
27/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa trendeistä, koska käytän itse sitä mitä on, mikä on omaan silmääni miellyttävän väristä, käytännöllistä, ja ennen kaikkea halpaa ja asiansa hoitavaa. Mutta sitä ihmettelin tuossa, että sängyn jalkopäässä on penkki, jossa on korkeita lasiastioita ja jotain heiniä. Mitse tuossa nukutaan yö? Entä miten saa päiväpeiton pois kaatamatta koristeita jalkopäässä olevalta penkiltä? Meillä on pitkä rahi sängyn jalkopäätä vasten, mutta se on siinä siksi että siihen saa yöksi viikattua päiväpeiton.

Vierailija
28/28 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko sai minut nauramaan. Joko valehtelee itselleen tai ei haluaa myöntää olevansa pinnallinen kun seuraa trendejä. Ei haluaa leimaa otsaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi