Saako työajalla käydä vessassa?
Jos siihen menee muutama minuutti per päivä maksimissaan kun useamman kerran käy vessassa. Vai pitäisikö pidätellä taukoon asti?
Kommentit (22)
Kunhan leimaat ulos WC-käynnin ajaksi. Eli ei lasketa työajaksi.
t. EK/Kokoomus
Tämä on varmaan (toivottavasti) vitsi...
Kyllä meillä ainakin on lupa käydä vessassa työajalla 😂 mutta esimerkiksi jossain kaupassa/kioskissa, jossa olet yksin, niin voi olla vähän haastavaa poistua vessaan...
Mutta vain kusella ja paskalla. Ei sinne meikkaamaan saa mennä.
Kaupan kassalla on paskottava housuun ja potkittava pökäleet lahkeesta nurkkaan.
Ei tietenkään.Pitää laittaa vaipat/kusta housuun.Vaatteita ei tietenkään saa vaihtaa työajalla.
Itse teen töitä sikaria polttaen konjakkia naukkaillen nojatuolissa, välillä istun puolikin tuntia paskalla.
Ei mutta ihan oikeasti, jos jollakulla on ehdottaa sopivaa työtä suolistosairaalle, niin mielelläni otan vinkkejä vastaan! 😅 Nimittäin jos on näin että työaikana ei saa käydä vessassa niin joudun varmaan jäämään sairauseläkkeelle.
Mulla on tenat. Loppupäivästä haju on kyllä aika kamala jos on tullut se isompi hätä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain kusella ja paskalla. Ei sinne meikkaamaan saa mennä.
Siksipä nykyvessoissa on kameravalvonta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta ihan oikeasti, jos jollakulla on ehdottaa sopivaa työtä suolistosairaalle, niin mielelläni otan vinkkejä vastaan! 😅 Nimittäin jos on näin että työaikana ei saa käydä vessassa niin joudun varmaan jäämään sairauseläkkeelle.
Täällä toinen samanlainen. Kun on huonompi suolipäivä niin housuun törähtäis, ei pysty pidättämään
Minä sanon kokouksissakin reippaasti että ”mua kakattaa” - ja poistun. Siihen on totuttu jo, eikä kukaan enää edes vilkaise mua kun tämän kerron ja lähden.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tyhmä, joten parempi että jäät eläkkeelle.
Riippuu työpaikasta. Esim. kotihoidossa ja muussa hoitotyössä ei saa/kerkeä.
Oletko jotain orjatyövoimaa. Vaihda paikkaa.
Eikai sitä nyt housuunkaan päästetä