20-vuotias tyttäreni muuttaa suoraan kotoa miesystävänsä luo.
Kommentit (17)
Minäkin muutin paria viikkoa vaille 17v synttäreitäni mieheni kanssa yhteen. Ja olimme seurustelleetkin vasta vajaan vuoden. Eli todella aikaista touhua, mutta ei sitä olisi ollut mitään järkeä asua erillisissä asunnoissa ja kituutella pienillä tuloilla, kun paremmin pärjäsi kaksistaan :) Kyllä uskon tuon ikäisen jo tietävän mitä tekee.
Minä menin naimisiin 19-vuotiaana. Aamulla lähdin lapsuudenkotoani ja palasin häistä uuteen yhteiseen kotiin mieheni kanssa. Juu.. ja 2000-luvulla elettiin kyllä, ei 1800-luvulla.
En kadu naimisiin menemistä nuorena, en kadu nuorena tekemiäni päätöksiä yhtään. Sitä kadun, etten koskaan asunut yksin. Olisin ehkä halunnut vähän aikaa olla omassa rauhassa omassa kodissani. Nythän en sitä enää ikinä voi tehdä.
Riippuu siitä miten olet opettanut elämänhallintaa ja kodinhuoltoa. Osaako hoitaa asiansa ja rahansa.
Älä kehittele mitään kauhuskenaarioita :) muistuta tytärtä, että jos poikaystävän kanssa tulee yllättäen ero, ei ole häpeä muuttaa väliaikaisesti takaisin vanhempien (/sinun) luoksesi, yksiötä kun ei niin nopeasti aina löydykään.
Apua niin minunkin 18v mieheni muutti suoraan luokseni. Nykyisin naimisissa ollaan.
No vuoden kun ovat jo seurustelleet, niin eikö tuo ole aivan looginen seuraava askel? Ainahan sitä voi muuttaa erilleen jos sukset menee ristiin...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:17"]
Älä kehittele mitään kauhuskenaarioita :) muistuta tytärtä, että jos poikaystävän kanssa tulee yllättäen ero, ei ole häpeä muuttaa väliaikaisesti takaisin vanhempien (/sinun) luoksesi, yksiötä kun ei niin nopeasti aina löydykään.
[/quote]
Lisäys! Esitä asiasi kuitenkin niin, että tytär ei saa kuvaa että sinä olettaisit suhteen päättyvän pian tai huonosti, toivottavasti et niin tekään.
Eih ei missään tapauksessa niin saa käydä. Sinun äitinä on velvollisuus puuttua asiaan ankarimmalla tavalla. Moinen irstailija huotipukki viekoittelee tyttäresi haureuteen. Pahimmassa tapauksessa pieni pallerosi, jota juuri olet kätkyessään nukuttanut, koskee hentoisilla käsillään miehen peenikseen. Sitä sinä et todellakaan halua, se peenis kuitenkin isompi mitä miehelläsi.
Niin? Itse olen 20 ja varmaan teen samoin. Pelkäätkö, että heille tulee ero, vai? Riskit kuuluvat elämään jne, sitten tyttö voi muuttaa omaan kotiin. Jos on fiksu, on varmaan ajatellut asioita pidemmällekin.
Noh, tyttärellesi tulee menovaihe eli halu kokeilla seksiä muiden miesten kanssa viimeistään kolmen vuoden sisällä. Seurauksena ero ja noin vuoden mittainen sekoiluvaihe yhden yön seikkailuineen. Tämän jälkeen löytyy äijä, jonka kanssa perustetaan perhe ja lapset. Ei siis kannata vielä ottaa liian vakavasti.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:25"]
Niin? Itse olen 20 ja varmaan teen samoin. Pelkäätkö, että heille tulee ero, vai? Riskit kuuluvat elämään jne, sitten tyttö voi muuttaa omaan kotiin. Jos on fiksu, on varmaan ajatellut asioita pidemmällekin.
[/quote]
En ymmärrä, mikä riski se on, että aikanaan voi tulla (ja miltei varmasti toki tuleekin) ero? Sitten muutetaan erilleen ja löydetään myöhemmin uusi tyyppi rinnalle.
muutin 19½vnä 6v vanhemmat miehen luokse ja takana tässä 8v ;) ja kolme lasta ja kissa..
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:29"]
[/quote]
En ymmärrä, mikä riski se on, että aikanaan voi tulla (ja miltei varmasti toki tuleekin) ero? Sitten muutetaan erilleen ja löydetään myöhemmin uusi tyyppi rinnalle.
[/quote]
Hohhoijaa. Käytä mitä sanaa ikinä haluatkaan. Kuitenkin, ensiasuntoon muuttaminen miesystävän kanssa tarkoittaa sitä, että eron mahdollisuuteen kannattaa varautua, onhan se nyt tavallaan riskinottoa, kuten kaikki muukin elämässä. Hienosti takerruit tuohon yhteen sanaan, joka mielestäsi oli väärä.
Noh, tyttärellesi tulee menovaihe eli halu kokeilla seksiä muiden miesten kanssa viimeistään kolmen vuoden sisällä. Seurauksena ero ja noin vuoden mittainen sekoiluvaihe yhden yön seikkailuineen. Tämän jälkeen löytyy äijä, jonka kanssa perustetaan perhe ja lapset. Ei siis kannata vielä ottaa liian vakavasti.
[/quote]
Hehhehhee, huono vitsi. Kaikki naiset huoria ja silleen. Onko vaikeaa käsittää, ettei kaikkia kiinnosta yhdenyönsekoilut missään vaiheessa elämää? Itseäni ei myöskään kiinnosta vaihdella miestä kuin alushousuja, koska ihastuminen vaatii multa vähintään usean kuukauden tutustumisen. Jos vaivaudun, en kyllä rupea luovuttamaan ekan tai sadannenkaan vastoinkäymisen kohdalla.
Ap, jotenkin tuntuu tutulta tämä juttu. Oletko jo aikaisemmin valittanut täällä tuosta ikäerosta? Tyttäresi on täysi-ikäinen ja saa tehdä elämällään ihan mitä haluaa, myös ottaa riskejä.