Älkää käyttäkö palstaa puhelimella
Jos kerran valitatte asiasta, niin miksi ihmeessä käytätte palstaa kännyllä... Itse vältän surffailua kännyllä kuin myrkkyä, kun se on yhtä tuskaa. Mut joo. Masokistejahan löytyy...
Kommentit (17)
Käytetään jos halutaan, älä tule komentelemaan!
Joo, samaa oon miettinyt. Miksi ihmeessä kukaan vapaaehtoisesti tuhertaa kännykän kanssa kun tietokoneetkin on keksitty. Eri asia tietysti, jos muuta vaihtoehtoa ei ole.
Käyttääkö joku vielä tietokoneitakin kotona? :D
Toimii kännyllä paremmin kuin läppärillä. Kökkö mikä kökkö.
Mä käytän luurilla nettiversiota. Toimii oikein mainiosti. Osa meistä osaa...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:00"]
Käytetään jos halutaan, älä tule komentelemaan!
[/quote]
Nyt lopetat täällä palstalla olon! Ja painut vittuun siitä!
ap
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:01"]
[/quote]
Miks sitten vaan kännyllä tuhertelijat lähettelee näitä tupla/triplaviestejä? Ei oo tullut ainootakaan tällä läppärillä eikä tuolla PC:llä.
ap
En todellakaan mene koneelle, en edes tarvitsisi tietokonetta, kun kaikki löytyy tästä kännykästäkin. Pystyn hoitamaan kännykällä kaikki firmanikin paperityöt missä ja milloin vaan, en palaa menneeseen tietokoneaikaan kovin helposti...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:15"]
[/quote]
Miks sitten vaan kännyllä tuhertelijat lähettelee näitä tupla/triplaviestejä? Ei oo tullut ainootakaan tällä läppärillä eikä tuolla PC:llä.
ap
[/quote]
Ei kyllä mä oon ihan läppärillä ja tein juuri äsken empiirisen kokeen tuolla ketjussa http://www.vauva.fi/keskustelu/3918058/ketju/alkaa_painako_sita_laheta_nappia_kuin_kerran/sivu/1#comment25656765
Kun vaan klikkailee sopivassa kohtaa viestin latausta sitä lähetä-nappia niin viestiä voi monistaa niin monta kertaa kuin haluaa. Mä esim. ihan kokeeksi lähetin saman viestin kuusi kertaa tuossa ketjussa. Voin laittaa tämänkin tuplana.
[/quote]
ap
[/quote]
Ei kyllä mä oon ihan läppärillä ja tein juuri äsken empiirisen kokeen tuolla ketjussa http://www.vauva.fi/keskustelu/3918058/ketju/alkaa_painako_sita_laheta_nappia_kuin_kerran/sivu/1#comment25656765
Kun vaan klikkailee sopivassa kohtaa viestin latausta sitä lähetä-nappia niin viestiä voi monistaa niin monta kertaa kuin haluaa. Mä esim. ihan kokeeksi lähetin saman viestin kuusi kertaa tuossa ketjussa. Voin laittaa tämänkin tuplana.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:41"]
Jos kerran valitatte asiasta, niin miksi ihmeessä käytätte palstaa kännyllä... Itse vältän surffailua kännyllä kuin myrkkyä, kun se on yhtä tuskaa. Mut joo. Masokistejahan löytyy...
[/quote] Minkälaiset nakkisormet sulla on vai eikö sinulla ole varaa ostaa kunnollista älypuhelinta, jos et kerran kykene puhelimellasi mitään tekemään? Nyt on 2014, mille vuodelle sinä olet jumahtanut? :-D
[/quote]
ap
[/quote] Et siis osaa monistaa tietokoneella viestejä? Sekä sinua harmittaa?
Tuskin osaan enää tietokoneella edes kirjoittaa. Museotavaraahan ne taitaa jo olla.
Kyllä ne monistuu pöytäkoneellakin aivan hyvin, vaikkei painele useampaa kertaa.
Mun kännykällä ei kyllä saa tulemaan kertaakaan, jollei palstaa nyt sattumalta ole korjattu.
Huvittavaa, että telkkareita tehdään vaan koko ajan isompia ja isompia, koska iso ruutu on tärkeää. Toisaalta jotkut ylistävät kännykkää jotenkin ylivertaisena vehkeenä läppäriin verrattuna. Musta ainakin tuntuu tukalalta ja vaivalloiselta tihrustaa puhelimen näytöstä mitään nettisivuja, se on vaan väkisinkin paljon hitaampaa koska puhelimen näytöltä näkee vähemmän kerralla. Läppärillä kirjoittaminenkin on monin verroin nopeampaa kuin kosketusnäytön sörkkiminen.
No ku kone ei toimi.