Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älkää painako sitä lähetä-nappia kuin kerran!

Vierailija
20.01.2014 |

Se vaan kestää vähän aikaa ennenkuin mitään tapahtuu. Kun sitä painaa monta kertaa, viesti tulee sitten tuplana, triplana ketjuun. Malttia!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä muistaa.

Vierailija
22/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mutta viesti voi tulla monta kertaa myös muista syistä. Esimerkiksi minulle on pari kertaa käynyt niin, että varmenne ei mukamas kelpaa ollenkaan vaikka monta kertaa yrittäisi, mutta viesti onkin julkaistu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun aloituksesi näkyy useamman kerran etusivulla?

Vierailija
24/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä, tais tulla useamman kerran:-)))

Vierailija
25/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se siitä johdu? Olen kuvitellut, että vika on palstassa eikä kirjoittajissa, sen verran paljon noita tulee. Ja palstassa nyt on niin paljon vikoja, että en yhtään ihmettele jos tuokin on vaan jokin aukko palstan koodissa.

Mutta mä voisin tehdä testin. Teen aloituksen ja tuplaklikkaan lähetä-nappia. Teen niin myös tämän viestin kanssa.

Vierailija
26/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se siitä johdu? Olen kuvitellut, että vika on palstassa eikä kirjoittajissa, sen verran paljon noita tulee. Ja palstassa nyt on niin paljon vikoja, että en yhtään ihmettele jos tuokin on vaan jokin aukko palstan koodissa.

Mutta mä voisin tehdä testin. Teen aloituksen ja tuplaklikkaan lähetä-nappia. Teen niin myös tämän viestin kanssa.

Vierailija
27/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, johtuu se näköjään siitä, piru vie! :D

5 & 6

Vierailija
28/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuo viesti 7 ei tullut tuplana vaikka tuplaklikkasin myös sitä. Näköjään aina se ei siis mene noin. Silti tosiaan ihan aiheellinen neuvo: tosiaankin klikatkaa vain kerran!

Ehkä osa on kärsimättömiä ja osa niitä, jotka eivät vaan millään kykene hahmottamaan, minkälaisia juttuja pitää tuplaklikata ja mitä klikataan vaan kerran. On aika rasittavaa esim. surffailla netissä semmoisen ihmisen kanssa, joka ei millään käsitä että linkkejä ei tarvi tuplaklikata.

Vierailija
29/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole minun äiti. teen mitä haluan

Vierailija
30/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:57"]

Toisaalta tuo viesti 7 ei tullut tuplana vaikka tuplaklikkasin myös sitä. Näköjään aina se ei siis mene noin. Silti tosiaan ihan aiheellinen neuvo: tosiaankin klikatkaa vain kerran!

Ehkä osa on kärsimättömiä ja osa niitä, jotka eivät vaan millään kykene hahmottamaan, minkälaisia juttuja pitää tuplaklikata ja mitä klikataan vaan kerran. On aika rasittavaa esim. surffailla netissä semmoisen ihmisen kanssa, joka ei millään käsitä että linkkejä ei tarvi tuplaklikata.

[/quote]

Ei. Kyllä tämä on nyt viime aikojen juttu palstalla.

Vierailija
31/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:00"]

[/quote]

Ei uhmaikäiset taida äitikään kyllä totella.

Vierailija
32/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 23:00"]

[/quote]

Ei uhmaikäiset taida äitikään kyllä totella.

Vierailija
33/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, mä oon nyt kokeillut n. 6 kertaa klikata kahteen kertaan, ja kahdella kerralla viesti on tullut tuplana. Ilmeisesti se tulee tuplana sitten, kun eka kerta on jo ehtinyt "rekisteröityä" ja sitten heti klikkaa uudestaan. Perinteinen tuplaklikkaus ei tuottanut tulosta. Mulla ainakin näkyy firefoxissa tuosta lataussymbolista kun se viesti on ns. mennyt perille. Sitten jos klikkaa uudelleen niin viesti taitaa tulla tuplana.

Niin ja sanottakoon, että mulla ei ole varmaan kuin kerran ennen tullut tuplana viesti (ja kirjoitan tänne paljon), joten kyllä tuolla uudelleen klikkaamisella on pakko olla merkitystä. Syy miksi tämä on viime aikojen juttu saattaa olla siinä, että viime aikoina palsta on ollut helevetin hidas, mikä ehkä saa holtittomat surffailijat klikkailemaan useampaan kertaan kun ei heti tapahdu mitään.

t. 5, 6, 7, 8, 11, 12

Vierailija
34/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, mä oon nyt kokeillut n. 6 kertaa klikata kahteen kertaan, ja kahdella kerralla viesti on tullut tuplana. Ilmeisesti se tulee tuplana sitten, kun eka kerta on jo ehtinyt "rekisteröityä" ja sitten heti klikkaa uudestaan. Perinteinen tuplaklikkaus ei tuottanut tulosta. Mulla ainakin näkyy firefoxissa tuosta lataussymbolista kun se viesti on ns. mennyt perille. Sitten jos klikkaa uudelleen niin viesti taitaa tulla tuplana.

Niin ja sanottakoon, että mulla ei ole varmaan kuin kerran ennen tullut tuplana viesti (ja kirjoitan tänne paljon), joten kyllä tuolla uudelleen klikkaamisella on pakko olla merkitystä. Syy miksi tämä on viime aikojen juttu saattaa olla siinä, että viime aikoina palsta on ollut helevetin hidas, mikä ehkä saa holtittomat surffailijat klikkailemaan useampaan kertaan kun ei heti tapahdu mitään.

t. 5, 6, 7, 8, 11, 12

Vierailija
35/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, näin se tosiaan menee niin kuin selitin. Esim. kun mulla firefoxilla se pyörivä lataussymboli muuttuu vihreäksi ja sitten klikkaa uudelleen, niin viesti tulee tuplana. Ja viestiähän voisi ehkä monistaa vaikka miten moneen kertaan, jos vaan aina klikkaisi uudelleen kun edellinen viesti menee perille.

Eli malttia nyt levottomat palstailijat, etenkin aloitusten kohdalla on tosi ärsyttävää, kun ne tulee tuplana ja sitten tulee kaksi ketjua joihin lähdetään vastailemaan.

Vierailija
36/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, näin se tosiaan menee niin kuin selitin. Esim. kun mulla firefoxilla se pyörivä lataussymboli muuttuu vihreäksi ja sitten klikkaa uudelleen, niin viesti tulee tuplana. Ja viestiähän voisi ehkä monistaa vaikka miten moneen kertaan, jos vaan aina klikkaisi uudelleen kun edellinen viesti menee perille.

Eli malttia nyt levottomat palstailijat, etenkin aloitusten kohdalla on tosi ärsyttävää, kun ne tulee tuplana ja sitten tulee kaksi ketjua joihin lähdetään vastailemaan.

Vierailija
37/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/85 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi