Mies toivoo, että laihduttaisin
Ihan nätisti sanoi viime viikolla, että toivoo minun laihduttavan. Ja tottahan se on, olen lihonut 5 vuodessa reilusti.
En edes loukkaantunut, vaikka varmaan monen mielestä olisi pitänyt.
Nyt vaan pitäisi sitten laihduttaa (niin ja on se itselläkin ollut mielessä pidemmän aikaa mutta sanoista tekoihin on vaikea siirtyä..).
Mistähän sen motivaation saisi? Yrittänyt olen monta kertaa vaan aina lipsun vanhoihin tapoihin.
Kommentit (16)
Mä olen yrittänyt laihduttaa iät ja ajat. Kiloja ei ole älyttömästi, mutta tuntuu kropassa. Itse saisin potkua laihikseen, jos mies inhoaisi läskejäni, mutta ei. Ei vahingossakaan hauku mun löllöä vatsaa tai roikkuvaa persettä. Mä olen saanut parhaimmat laihikset siitä, kun olen kiukustunut ja päättänyt näyttää, että mähän pystyn. Nyt ruoka vie aina mennessään.
Haluan kuitenkin olla haluttava myös mieheni silmissä, aivan kuin mä haluan mun miehen olevan haluttava mun silmissä. Eikö siitä tulis sullekin innostusta laihikseen?
Jos kerran harrastat liikuntaa, löytyisikö motivaatio siitä että pienenkin painonpudotuksen myötä urheilu helpottuu? Kokeile vaikka käydä kerran juoksulenkillä repun tai nilkkapainojen kanssa niin huomaat miten muutamakin kilo vaikuttaa.
Mun mielestä ei ole oikein järkeä laihduttaa vain siksi että mies sitä toivoo. Jos itse haluat itsesi takia laihduttaa, go for it, mutta pelkästään miehen mieliksi ei kannata. Itse laihdutin 64-kiloisesta 57-kiloiseksi miehen toiveesta (pituutta 172) ja se vain pilasi suhteemme kun kärvistelen miehen syödessä sipsejä ja laihduttuani tuli tunne että mies arvosti minua enemmän hoikkana - eli ulkonäkö oli turhan tärkeä asia hänelle (ko. tapaus oli kyllä muutenkin aika ulkonäkökeskeinen ajattelultaan).
Niin minunkin mies toivoo. Olen 165 cm pitkä ja 55,5-kiloinen. Haukkuu ällöttäväksi läskiksi ja oikein "emäntätyypiksi" vähän väliä. Riitelemme tästä vähän väliä, kun puolustaudun etten ole kyllä millään mittapuulla ylipainoinen. Miehen mielestä taas on selvää että nainen jolla on persettä kuin lentokenttää ja utareet kuin lypsylehmällä on läski. Piste. Minkä minä sille voin, että olen sen mallinen että on isohkot tissit ja takapuoli...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 10:45"]Niin minunkin mies toivoo. Olen 165 cm pitkä ja 55,5-kiloinen. Haukkuu ällöttäväksi läskiksi ja oikein "emäntätyypiksi" vähän väliä. Riitelemme tästä vähän väliä, kun puolustaudun etten ole kyllä millään mittapuulla ylipainoinen. Miehen mielestä taas on selvää että nainen jolla on persettä kuin lentokenttää ja utareet kuin lypsylehmällä on läski. Piste. Minkä minä sille voin, että olen sen mallinen että on isohkot tissit ja takapuoli...
[/quote]
Ei hitto millaisia miehiä.... Et todellakaan ole läski! Ruumiinrakenteelle ei vaan voi mitään. Toivottavasti arvostat itseäsi niin paljon, että et lähde mukaan miehen vaatimuksiin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 10:45"]Niin minunkin mies toivoo. Olen 165 cm pitkä ja 55,5-kiloinen. Haukkuu ällöttäväksi läskiksi ja oikein "emäntätyypiksi" vähän väliä. Riitelemme tästä vähän väliä, kun puolustaudun etten ole kyllä millään mittapuulla ylipainoinen. Miehen mielestä taas on selvää että nainen jolla on persettä kuin lentokenttää ja utareet kuin lypsylehmällä on läski. Piste. Minkä minä sille voin, että olen sen mallinen että on isohkot tissit ja takapuoli...
[/quote]
Ei hitto millaisia miehiä.... Et todellakaan ole läski! Ruumiinrakenteelle ei vaan voi mitään. Toivottavasti arvostat itseäsi niin paljon, että et lähde mukaan miehen vaatimuksiin.
[/quote]
En aio lähteä, koska minusta vaatimukset on kohtuuttomia. Sillä on muutenkin joku ihme neljänkympin villitys, jatkuvasti nokkii minua erityisesti ulkonäöstäni miten minun pitäisi sitä ja tätä, laihduttaa ja ottaa hampaisiin kuoret ja leikkauttaa roikkuvat silmäluomet ja ottaa täytettä huuliin ja pienennyttää tissejä, blondata hiukset jne. Itse olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni enkä kaipaa mitään muutoksia. Riitelyksihän nuo kommentit helposti menee kun tulee sitten iskettyä miehen puutteisiin kuten yli 100 kilon vuosien varrella kivunneeseen painoon tai poskilla roikkuviin silmäpusseihin, vinkkinä siitä että herralla ehkä ei olisi varaa valittaa...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 21:28"]
No itsesi takia. Terveys!
[/quote]Niin. Se terveys vaan on jotenkin niin kaukainen käsite silloin kun mitään vikaa ei vielä ole. Eli on tosi vaikea ajatella terveysvaikutuksia, ja koska harrastan liikuntaa, olen ihan kohtuu kunnossakin eli ei tule sydän rinnasta läpi rappusissa tms.
ap
muista laihduttaa itses takia ei miehen sanomisen takia..
Mun mies painostaa mua laihtumaan. Nimittelee lihavaksi jne. Jos syön karkkipäivän karkkeja niin vittuilee.. 2 kk sitten synnytin toisen lapsemme. Pituuteni 162 cm ja paino 68 kg. Semmosia ne miehet on... Vaikka tiedän että olen läski niin sitä ei miehen tarvis tulla sanomaan mulle :(
Mun mies painostaa mua laihtumaan. Nimittelee lihavaksi jne. Jos syön karkkipäivän karkkeja niin vittuilee.. 2 kk sitten synnytin toisen lapsemme. Pituuteni 162 cm ja paino 68 kg. Semmosia ne miehet on... Vaikka tiedän että olen läski niin sitä ei miehen tarvis tulla sanomaan mulle :(
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 21:38"]Saako udella painoa/pituutta?
[/quote]No et :) mutta ylipainoa on yli 20 kiloa.
ap
No eikö se motivaatio tule just siitä että itse huomaat lihoneesi paljon, ja miehesikin on huolissaan painostasi? Mitä muuta motivaatiota kaipaat?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 22:14"]
No eikö se motivaatio tule just siitä että itse huomaat lihoneesi paljon, ja miehesikin on huolissaan painostasi? Mitä muuta motivaatiota kaipaat?
[/quote] En ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen, joten pelkästään sellainen ei motivoi minua kun muulla tavoin ei ainakaan toistaiseksi tämä ylipaino ole vaikuttanut elämääni.
ap