Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli Lontoossa?

Vierailija
20.01.2014 |

Miltä alueelta kannattaa etsiä hotellia, jos on lähdössä turistiviikonloppua viettämään lasten kanssa? Ei tarvita mitään luksusta tai erityispalveluja, vaan haussa on ihan perushotelli yöpymiseen. Osaatko suositella jotain hotellia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuoreita Lontoon hotellikokemuksia?

Vierailija
2/18 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

zone 1 tai 2 tosiaan. South Kensington ihana, mutta kylläkin kallis. Ehkä Paddingtonista voisi löytyä kohtuuhintaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli kannattaa ottaa sieltä, mistä kulkee vaivattomimmin lentokentälle. Eli esim. jos lento on Heathrowsta niin Paddingtonin läheltä.  Itse olen aina asunut siellä suunnalla, koska yhteydet muualle kaupunkiin on siten nopeita ja helppoja, valinnanvaraa edulliseen asumiseen on paljon ja lisäksi ympärillä on paljon illalla myöhään olevia kauppoja ja ravintoloita sekä tietenkin puistoja. 

Vierailija
4/18 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri Lontoossa lasten kanssa. Majoituimme hotelli Columbiaan, Kensington gardensin vierellä. Kiva, siisti hotelli. Suht halpa, aamupala ihan ok. Metroasema ihan vieressä. Oxford streetin pää kävelymatkan päässä. Ja esim natural history museumiin mentiin ihan kävellen. Lapset 8 ja 10 Vuotiaat.

Vierailija
5/18 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri Lontoossa lasten kanssa. Majoituimme hotelli Columbiaan, Kensington gardensin vierellä. Kiva, siisti hotelli. Suht halpa, aamupala ihan ok. Metroasema ihan vieressä. Oxford streetin pää kävelymatkan päässä. Ja esim natural history museumiin mentiin ihan kävellen. Lapset 8 ja 10 Vuotiaat.

Vierailija
6/18 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paddingtonin aluetta suosittelen, siellä onkin paljon keskihintaisia hotelleja. Jos lennät Heathrown kentälle, tulee juna sieltä kätevästi myös Paddingtonin asemalle. Ja metrolla on helppo lähteä sieltä minne vain.

Vierailija
7/18 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas lennät Stanstediin, suosittelen Victorian/Pimlicon aluetta. Victorian asemalle pääsee junalla suoraan kentältä, ihan vieressä myös metroasema josta kulkee kolme metrolinjaa. Alueella paljon edullisia, ei luksustasoisia mutta hinta-laatusuhteeltaan oikein hyviä hotelleja. Kannattaa katsoa arvosteluja vaikka tripadvisorista.

Vierailija
8/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radisson Sas Portman Square. Suht laadukas, edullinen hotelli ja hyvät yhteydet kun siinä ihan keskustassa. Plussaa vielä erinomainen aamiainen :)

Vierailija
9/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 21:25"]

Radisson Sas Portman Square. Suht laadukas, edullinen hotelli ja hyvät yhteydet kun siinä ihan keskustassa. Plussaa vielä erinomainen aamiainen :)

[/quote]

Kiitos vinkistä. Aamiainen tosiaan pitäisi saada hotellissa.

Vierailija
10/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen Holbornin aseman lähettyvillä olevaa Bedford hotellia.

Ei älyttömän kallis ja todella nopeasti pääsee kävellen esim. Covent Gardeniin tai Oxford Streetille! King's Crossin asemallekkin kävelee alle puolessa tunnissa. Myös Holbornin asemalla on hyvä sijainti, jos tahtoo maanalaisella kulkea!

Olen asustellut hotellissa muutaman kerran. Perussiisti, mukava aamupala (jos sen ottaa) eikä mikään älyttömän kallis! Hyvä ja rauhallinen alue, lähellä myös hyviä ravintoloita/kahviloita, jos ei pidemmälle jaksa lähteä.

http://www.imperialhotels.co.uk/bedford

Vierailija
11/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme hotel enricossa, loistava sijainti victorian aseman nurkilla ja edullinen. Mutta aika nuhjuinen. Jos kaipaa vain yösijaa, lämmintä suihkua ja perusaamiaista niin hyvä valinta.

Vierailija
12/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainnista sen verran, että kannattaa katsoa metrokarttaa ja miettiä sen kanssa sijaintia. Lontoossa kaupunki on jaettu alueisiin (zone), joista 1 on on keskeisin ja siitä eteenpäin sitten mitä suurempi numero, sitä kauempana ollaan. Joukkoliikenteen hinnat nousee, mitä useamman alueen lipun joudut ostamaan. Suosittelen siis, että etsit hotellia alueilta 1-2, ei sen pidemmältä.

Olin juuri Lontoossa neljän päivän lomalla ja käytettiin ekaa kertaa www.airbnb.fi -palvelua, jossa yksityiset ihmiset vuokraavat kokonaisia asuntoja ja pelkkiä huoneita. Toimi tosi hyvin ja näin pääsi erittäin hyvään sijaintiin tosi halvalla :)

Vierailija
13/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas vanhaa ketjua!

Eli Lontoosta olisi hakusessa hotelli keskeiseltä sijainnilta.

Julkisia vältellään vaan haluttaisiin kävellä mahdollisimman moneen paikkaan. Perus nähtävyydet kiinnostaa mutta myöskin shoppailu ja iltaelämä. Näihinkin olisi kiva päästä kävellen.

Vinkkejä?

Vierailija
14/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille lentokentälle lennot on?

Vierailija
15/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 21:35"]Itse suosittelen Holbornin aseman lähettyvillä olevaa Bedford hotellia.

Ei älyttömän kallis ja todella nopeasti pääsee kävellen esim. Covent Gardeniin tai Oxford Streetille! King's Crossin asemallekkin kävelee alle puolessa tunnissa. Myös Holbornin asemalla on hyvä sijainti, jos tahtoo maanalaisella kulkea!

Olen asustellut hotellissa muutaman kerran. Perussiisti, mukava aamupala (jos sen ottaa) eikä mikään älyttömän kallis! Hyvä ja rauhallinen alue, lähellä myös hyviä ravintoloita/kahviloita, jos ei pidemmälle jaksa lähteä.

http://www.imperialhotels.co.uk/bedford

[/quote]

Komppaan joka sanaa. Huone oli tilava Lontoon standardeilla ja henkilökuntakin mukavaa. Kulkuyhteys esim. Heathrowlta loistava.

Vierailija
16/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Meridien aivan keskeinen sijaintI suosittelen.

Vierailija
17/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Park Plaza County Hall hyvä perushotelli London Eyen juuressa. Kävellen voi mennä South Bankia pitkin vaikka Tower Bridgelle saakka, tai Sohoonkin iltadrinksulle. Olen itsekin kävelyhenkinen, mutta ei metroa kannata vältellä, kätevähän se on, etenkin Oysterin kanssa.

Vierailija
18/18 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:48"]

Mille lentokentälle lennot on?

[/quote]

Gatwick

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän