Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi ammatti

Vierailija
20.01.2014 |

Hei ihmiset hyvät. Minulla olisi edessä sellanen tilanne että pitäisi opiskella uusi ammatti terveyteen liittyvien syiden takia. Aikaisempi työni oli fyysisesti raskas ns. miesten duuni. Olen siis käynyt ammattikoulun hieman keskinkertaista paremmilla arvosanoilla.

Haluaisiko joku ehdottaa minulle jotain uutta ammattia (esim omaansa) jossa täyttyisivät seuraavat kriteerit:

- Ei fyysisesti kamalan raskasta (esimerkkinä kirvesmiehen työ).

- Palkkaa olisi kiva saada ainakin saman verran kuin edellisestä ammatistani jossa brutto noin 3700€/kk.

- Mielellään päivätyö, mutta vuorotyökään ei ole kokonaan poissuljettu.

- Sellainen ala jota voisin ammattikoulupohjalta päästä opiskelemaan.

- Ala joka ei ole pelkkää tietokoneen ääressä kykkimistä päivästä toiseen.

No siinähän ne kriteerit taisivat ollakkin. Kiitos jos joku viitsii vaivautua ja ehdottaa minulle ammattia :) Tuo palkka on ollut lähinnä se kynnyskysymys kun tuntuisi jokseenkin hölmöltä opiskella muutama vuosi ja saada vähemmän palkkaa kuin ennen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitat uudessa työpaikassa alkupalkka on aina puolet pienempi. Nykyisessä työssä sinulla on jo kokemusta kun taas uudessa ammatissa olet puilla paljailla. Älä aseta mitään suuri palkkakriteerejä niin seinä ei tule niin nopeasti vastaan, kerran terveydestä kyse niin sinuna en elättelisi niin paljon toiveita missä olisi sama kk mutta kevyempi työtaakka..

Vierailija
2/4 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko sinua työskentely ihmisten parissa? Laita sähköpostia, niin keskustellaan enemmän, sandraa2099@gmail.com.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista bruttopalkkaa on kyllä vaikea saada nopeasti, jos lähtee ammattikoulupohjalta. Miten olisi yrittäjä tai lääkäri?

Vierailija
4/4 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 16:53"]

Tuollaista bruttopalkkaa on kyllä vaikea saada nopeasti, jos lähtee ammattikoulupohjalta. Miten olisi yrittäjä tai lääkäri?

[/quote]

Itse tulit tänne vittuilee!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi