Neuvoja kaipailen =)
Nyt kaipailisin kipeästi neuvoja tilanteeseeni. Kävin viime viikolla gynellä normaalissa tarkastuksessa sekä sen jälkeen papassa (tuloksia odotellessa). Kysyin samalla gynereissulla, että osaako hän kertoa missä mahdollisesti olisi vika, koska noin 1.5 vuoden yrityksestä huolimatta en ole tullut raskaaksi. Lääkäri sanoi että täytyy asua kaksi vuotta yhdessä jotta lapsettomuustutkimuksiin voidaan laittaa lähete. Tällä hetkellä mieheni on toisella paikkakunnalla töissä, joten emme asu yhdessä virallisesti, mutta lähes joka yö olen hänen luonaan, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Lääkärini oli ulkomaalainen sekä puhui huonoa suomea, joten haluaisin kuulla mielipiteitä voiko tuo "sääntö" pitää paikkaansa? Olen hedelmällisessä iässä, paino normaali, kuukautiset säännölliset, en keksi oikein mitään syytä missä voisi olla vika. Olen ex mieheni kanssa käynyt läpi oireettoman klamydian, joten olisi todella helpottavaa saada tietää voiko tämä nyt johtua sitten siitä. Erosin ex miehestäni koska en kestänyt enää epätietoisuutta siitä, voinko ikinä saada lapsia ollenkaan, ja hän kun on n. 5 vuotta sitten saanut ex tyttöystävänsä raskaaksi. Oma pää oli (ja on!) aivan sekaisin tästä kaikesta. Pelottaa että ongelma on minussa. Osaako joku auttaa ja kertoa miten etenen asiassani seuraavaksi? Keneen olen seuraavaksi yhteydessä ym? Onko mulla oikeus pyytää saada esim. keltarauhashormoneja josko ne vaikka auttaisivat? Kiitos jo etukäteen jos jaksatte vastailla! :)