Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttynyt. WT-tukka. :(

Vierailija
20.01.2014 |

En ole ollut tietoinen, että kananpersetukka on WT-tukkatyylin eräs kulmakiviä. Kamalaa. Olen kantanut ylpeydellä ja ilolla polkkatukkaa, jossa kynitty kananperse. Tukkaani en ole edes värjännyt vaan pitänyt sen aitona eloveenablondina. Olen syvästi järkyttynyt.

En edes pitänyt itseäni WT-ihmisenä. Voiko ihminen olla WT tietämättä sitä itse? Miten olen voinut olla noin poissa itsestäni?? Olen pitänyt itseäni tavallisena leipätyöläisenä. Hillittyä pukeutumista, tavista parhaimmillaan. Helmikorviket korvissa! Eikä missään nimessä niitä kamalaksi valkoläikkäiseksi pestyjä farkkuja.

Mutta vähänpä tiesin... Auttakaa tästä suosta ylös. Oliko sinulla WT-tukka tietämättäsi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksen Ymmillä taitaa olla sellainen kiharana versiona?

Vierailija
22/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:30"]

Täälläkin ehta wt. Minusta tuo malli on ihan kaikkein ihanin, edestä polkka ja takaa kynitty. Minun silmissäni voittaa lätän takaraivon?

[/quote]

Samaa mieltä. Haluaisin itsekin kananperseen takaraivolle, mutta hiukset sen verran silkkiset,  ettei niistä saa sellaista ihanaa kananpersettä. Ja en ole mitenkään wt-tyyliä muuten, harrastuksetkin korkeakulttuurisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla