Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttynyt. WT-tukka. :(

Vierailija
20.01.2014 |

En ole ollut tietoinen, että kananpersetukka on WT-tukkatyylin eräs kulmakiviä. Kamalaa. Olen kantanut ylpeydellä ja ilolla polkkatukkaa, jossa kynitty kananperse. Tukkaani en ole edes värjännyt vaan pitänyt sen aitona eloveenablondina. Olen syvästi järkyttynyt.

En edes pitänyt itseäni WT-ihmisenä. Voiko ihminen olla WT tietämättä sitä itse? Miten olen voinut olla noin poissa itsestäni?? Olen pitänyt itseäni tavallisena leipätyöläisenä. Hillittyä pukeutumista, tavista parhaimmillaan. Helmikorviket korvissa! Eikä missään nimessä niitä kamalaksi valkoläikkäiseksi pestyjä farkkuja.

Mutta vähänpä tiesin... Auttakaa tästä suosta ylös. Oliko sinulla WT-tukka tietämättäsi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalaa, koita jaksaa...tai no jaksat varmasti, mutta av-mammat koittakaa te jaksaa tiedon kanssa

Vierailija
2/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua yhtä juttua: miten voi olla polkkatukka ja kananperse samaan aikaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä kuvaa? Minäkään en saanut ihan kokonaiskuvaa. Näin tärkeä asia pitää kuitenkin selvittää perusteellisesti ;)

Vierailija
4/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ainakin kananperse oli polkkatukassa takana, nostettu hiusraja koholleen kerrostamalla , siis 90-luvulla

Vierailija
5/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 11:37"]

ennen ainakin kananperse oli polkkatukassa takana, nostettu hiusraja koholleen kerrostamalla , siis 90-luvulla

[/quote]

Vähän tähän tyyliin. Jyrkästi eteenpäin pitenevä polkka, joka takaa nyrhitty kananpersemalliin. Mallista viis, mutta jos hiuksissa on kananperse leikattuna, niin voi surkeus.

En tiedä... Onko mitään mitä voisin tehdä kompensoidakseni tämän tilanteen? Olenko ikuisesti leimattu?

ap

Ps. Yritän etsiä netistä sopivaa kuvaa.

Vierailija
6/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä polkka ja takaa kananperse, pahin hiustyyli mitä naisella voi olla!!!!!

Vierailija
7/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 11:51"]

Edestä polkka ja takaa kananperse, pahin hiustyyli mitä naisella voi olla!!!!!

[/quote]

Tuo ei kyllä auta tilannetta.

ap

Vierailija
8/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä nyt niin hirveästi väliä onko JONKUN MIELESTÄ wt vai ei? Ei sillä oikeasti ole, sinulla on varmasti nätit hiukset! :) Pidät ne vaan sellaisina kuin itse haluat, etkä mieti muiden mielipiteitä. Hiuksesi kuulostavat muutenkin kivoilta, kun et ole niitä edes värjännyt vaan ne ovat aidon väriset.

Vierailija
9/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehdotan, että leikkautat hiuksesi kokonaan takatukan tyylliin eli luovut siitä edustan ja sivujen pituudesta. Se vaan on niin kauhea :/

Vierailija
10/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen wt:nhän tunnistaa nimenomaan siitä, ettei wt itse pidä itseään wt:nä! Voi ap, vai wt, nyt äkkiä kananperse piiloon- siitä se lähtee!

Vierailija
11/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kasvata hiukset esim. puolipitkiksi ja pida hiusmalli klassisena, jos haluat valttaa WT-tyylia. Hae pirtsakkuutta ulkonakoosi asusteilla ja vaatteilla, hiukset kannattaa jattaa klassisiksi. Jos taas sinusta se on liian tylsaa niin sitten kannat kananpersetta ylpeydella :) 

Vaikka yleensa mun mielesta klassiset hiusmallit on kauneimpia niin joskus tulee vastaan joku ruma kampaus, joka sopii kantajalleen tosi hyvin. Sekin riippuu niin ihmisesta. Ja hyvin hoidettu kananperse ja kaunis omistaja nayttaa paremmalta kuin klassinen lookki ihmisella, joka on rupsahtanut ja vaatteetkin ovat kulahtaneet ja roikkuvat.

Vierailija
12/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:59"]

En ole ollut tietoinen, että kananpersetukka on WT-tukkatyylin eräs kulmakiviä. Kamalaa. Olen kantanut ylpeydellä ja ilolla polkkatukkaa, jossa kynitty kananperse. Tukkaani en ole edes värjännyt vaan pitänyt sen aitona eloveenablondina. Olen syvästi järkyttynyt.

En edes pitänyt itseäni WT-ihmisenä. Voiko ihminen olla WT tietämättä sitä itse? Miten olen voinut olla noin poissa itsestäni?? Olen pitänyt itseäni tavallisena leipätyöläisenä. Hillittyä pukeutumista, tavista parhaimmillaan. Helmikorviket korvissa! Eikä missään nimessä niitä kamalaksi valkoläikkäiseksi pestyjä farkkuja.

Mutta vähänpä tiesin... Auttakaa tästä suosta ylös. Oliko sinulla WT-tukka tietämättäsi?

[/quote]

Minulla ei ole kananpersetukkaa, mutta minulla sama kohtalo eli oon ollu sit kuitenkin tietämättä wt tai ainakin semi- wt. Mut onneksi palsta valisti minuakin tässä. Ois se ollu kamalaa, jos joku läheinen ois ehtiny sen kertoo ekana. Juu eli vähän häpeillen myönnän, etten oo tajunnu irrottaa meidän kaikista Iittalan lasilautasista niitä pieniä pyöreitä i-tarroja pois. Eli ilmiselvä wt. Nyt pitää rakentaa oma identiteetti ihan uudestaan, tän tiedon jälkeen. Rankkaa!!

Vierailija
13/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Pitkät (huonokuntoiset) hiukset vanhenevalla naamalla ne vasta wt:iä ovat.

Vierailija
14/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ehta wt. Minusta tuo malli on ihan kaikkein ihanin, edestä polkka ja takaa kynitty. Minun silmissäni voittaa lätän takaraivon?

Vierailija
15/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:29"]

Minkä ikäinen olet? Pitkät (huonokuntoiset) hiukset vanhenevalla naamalla ne vasta wt:iä ovat.

[/quote]

Toden totta, pituusvaihtoehdothan ovat vain kananperse ja pitkä liimatukka.

Vierailija
16/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.haarforum.de/gallery/files/9626-2243548865_f2849d0070_o.jpg

No onko se siis tällanen? Luonnollisella värityksellä siis. Vai ei ihan näin paha?

Vierailija
17/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enemmän näin, mutta ei ihan näin pätkitty. Väri ainakin stemmaa kuvassa.

http://img224.imageshack.us/img224/5426/kuva1361kh2.jpg

ap

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 12:36"]

http://www.haarforum.de/gallery/files/9626-2243548865_f2849d0070_o.jpg

No onko se siis tällanen? Luonnollisella värityksellä siis. Vai ei ihan näin paha?

[/quote]

Vierailija
18/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vaalee versio on ihana! Leikkaan kesäksi taas tommoisen.

Vierailija
19/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi oo paha! Toi musta on super wt!

Vierailija
20/22 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolla rouva Sarasvuollakin ollut urheilugaalassa kananpersekampaus? Edestä ihan ok, mutta takaa aika kamala. Valitettavasti en nyt löydä tähän hätään yhtään sopivaa kuvaa.