paikka oulussa
paikka oulussa
Hei. Löytyykö oulusta mitään rauhallista paikkaa, missä voisi keskustella miehen kanssa kahdestaan? Esimerkiksi kalliota, mistä näkisi kaupunginvalot tms? Mitään ravintolaa tms en tarkoita, vaan jotain luonnonpaikkaa tai nähtävyyttä.
Kommentit (14)
Ottakaa sukset alle ja makkaraa reppuun. Hiihtäkää esim. oritkarin rannasta jonnekin makkaran paistoon.
Nallikarin lähellä on nuotiopaikka, menkää sinne pistämään nuotio pystyyn ja kaakaota termariin.
Kiitos! Näkyykö tuolla valojatai mitään? Olemme pimeällä aatelleet mennä.
Ei näy, ellei merellä kulje rahtialuksia. Nuotiohan toisi tunnelmaa. :) Ollaan joskus käyty Kuusisaaren nokallakin paistamassa makkaraa, sielläkin voi pitää nuotiota. Se on tuossa ihan keskustassa, ja siihen ehkä voi jotain valoa Tuiran puolelta kajastaa.
Tosiaan.. nuotio ois jees.näin pakkasella ja sen jälkeen lämpimään paljuun ja saunaan. :) Onko tuolla nallikarissa puita valmiina?
Mä luulen, että virallisilla nuotiopaikoilla pitäisi olla aina puita, mutta ottaisin kyllä varmaan varuilta omat mukaan. Tai sitten voitte käydä tarkistamassa paikan etukäteen. Noissahan on sitten aina tietty vaarana, että joku muukin on saanut saman idean illanvietosta tuolla, ettekä sitten ole yksin. :/
Tosiaan joo. Onko siinä jokin katos vai millainen se tulistelupaikka on?
Mä en itseasiassa muista onko siellä mitään laavua vai ei... Kantsii käydä tsekkaamassa paikka ensin, jos epäilyttää. Siitä Eedenin edestä rannan puolelta kulkee se kävelyreitti, ja se nuotiopaikka ei oo siitä kaukana. Tuo kartta oli aika selkeä.
oulussa ei ole kallioita, pelkkää tasamaata. Ainolanpuisto ja nallikari kesällä sieviä paikkoja, mutta kun pakkasta -25astetta niin en suosittele :)