Miten olla urkkimatta miehen salaisuuksia?
Otin miehen työhuoneen vaatekaapin ylähyllyltä ihan muuta tavaraa ja niiden päältä tipahti ulkoinen kovalevy. Miehen kaikki muu teknologia on työpöydän vieressä, eli oli piilottanut sen.
Mielessä vilisee nyt kauhutarinoita tuosta kovalevystä: tietenkin kamalaa laitonta p()rnoa tai entisten kumppanien s3ksikuvia, tai vaikka tulevienkin!
Miten saan tuon mielestäni? Polttelee vain tutkia se, vaikka asia ei minulle kuulu. Ei tarvitse raportoida minulle jokaisesta kovalevystä. En halua kysyä asiasta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai katsot. Jos miehellä on salattavaa, niin ei hän sitä sinulle kerro. Katso niin tiedät, minkälaisen tyypin kanssa olet yhdessä. Jos siellä ei ole mitään hälyttävää, niin luota mieheesi.
Näkeekö milloin sitä on käytetty viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai katsot. Jos miehellä on salattavaa, niin ei hän sitä sinulle kerro. Katso niin tiedät, minkälaisen tyypin kanssa olet yhdessä. Jos siellä ei ole mitään hälyttävää, niin luota mieheesi.
Mikä teille olisi "hälyttävän" raja?
Mä sanoisin vaan, että pudotin sen vahingossa ja onko siellä jotain tärkeää jos se vaikka hajosi. Sitten näkee miten keskustelu etenee.
Mulla on eteisen sivouskomerossa mun tietsikat ja printerit ja semmoset. Yksi läppäri ei mahdu sinne, niin olen sujauttanut sen vessan yläkaappiin. Kyllä mä pettyisin jos mun miesystävän yllättäisin sitä hakkeroimassa auki. Alkuun saattaisin nauraa, mutta lopputulema olisi todella kova pettymys.
Ei minun miehellä ole mitään asiaa edes läppärini sisältöön, ei kuulu hänelle.
Nyt alkoi kiinnostamaan, mitä sisältää. Ap, et voi olla katsomatta!! Sano että tippui hyllyltä ja tarkistit vieläkö toimii ;)
"eli oli piilottanut sen"..vaatteiden pää hyllyllä?
siellä on kuule niin pahaa matskua sun kannaltas ettei paremmasta väliä. popcornit ja hipsit jakoon .
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostamaan, mitä sisältää. Ap, et voi olla katsomatta!! Sano että tippui hyllyltä ja tarkistit vieläkö toimii ;)
Ja piti avata tiedostot???????
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä oli ap?
Huhuu AP?!
Kysy siltä, että teetkö mitään tällä, mulla itsellä olis tarve varmuuskopiolle.
Joihinkin jää aikaleima koska avattu viimeksi. Jos hoksaa katsoa. Katsoisin ehkä silti. Sanoisin että se tipahti tai löysin kun etsin jotain ja tarvitsin kovoa varmuuskopiointiin etkä ollut kotona tms. Aivan sama.
En ymmärrä. Miksi kukaan enää käyttää jotain kovalevyä, kun ensinnäkin koneiden oma muistikapasiteetti riittää useimpien tarpeisiin ja jos ei riitä, niin tarjolla on Drivet ja vastaavat.
Tottakai sinne on pakko katsoa ja voi ponnahtaa kaikenlaisia kuvia. Mutta jos se sisältää tekstiä esim. mies kirjoittanut romaanin alun, tuskin on hyvä lueskella, varmaan otsikon näkee.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Miksi kukaan enää käyttää jotain kovalevyä, kun ensinnäkin koneiden oma muistikapasiteetti riittää useimpien tarpeisiin ja jos ei riitä, niin tarjolla on Drivet ja vastaavat.
Siksi se onkin jokin ihan älyvanha, just jotain opiskelujuttuja tai kuvia viime vuosikymmenen alusta. Mullakin on muutama vastaava kovo, jotka ei edes enää sovi millekään omalle laitteelle kun olen vaihtanut pois pc:stä tässä välissä. Ei vaan raaski heittää menemäänkään, kun sisältävät muistoja. Siten ne on just komeron ylähyllyllä kaiken muun randomin sälän seassa.
Unohda, ap. Ei ole mikään juttu, oikeasti.
Olenko jotenkin epäutelias vai mikä ihme siinä on, että joidenkin on todella vaikeaa kunnoittaa toisen yksityisyyttä? Siellä voi olla vaikka miehen päiväkirja tai itse kirjoittama runokokoelma tai ihan mitä tahansa ja jos se olisi tarkoitettu ap:lle, sen sisällössä ei olisi mitään yllättävää ja jos sitä ei ole tarkoitettu, sitä ei ole tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin jää aikaleima koska avattu viimeksi. Jos hoksaa katsoa. Katsoisin ehkä silti. Sanoisin että se tipahti tai löysin kun etsin jotain ja tarvitsin kovoa varmuuskopiointiin etkä ollut kotona tms. Aivan sama.
Olet kuin hullu eksäni, kaikki mikä osuu käsiin on vapaata riistaa. No, ei ole. Jos satut törmäämään vaikka toisen saamaan kirjeeseen niin sen verran pitää olla tajua aikuisen ihmisen päässä, että jättää sen lukematta.