Tsempatkaa, olen muuttumassa lihavaksi!
Nyt kaipaan kunnon tsemppiä että osaan rajoittaa syömistä. 7 kiloa jäi viimeisestä raskaudesta (2 lasta 1,5v. ikäeroa). Ruoka maistuisi ja karmea sokerinhimo. Aineenvaihdunta pelaa hitailla myös imetysaikana ja tarkka saa olla syömisistään. Ennen tuli urheiltua niin paljon että sai surutta syödä vaikka pitsaa ilman että mikään tarttui, nyt kamppailen sen kanssa ettei tulisi samoja määriä syötyä kun ei pysty samoja määriä liikkumaankaan. Kuntokin on rapistunut. Pimeä vuodenaika ja univelkakaan ei yhtään auta tätä sokerihimoa...
Ekan lapsen jälkeen raskauskilot lähti kaikki, nyt tuntuu tarttuneen tiukemmin kiinni :( Vaunulenkeillekään ei tonne pakkaseen pääse ja liikuntaa ei pääse harrastamaan... salille on pitkä matka ja hoitopaikkavaikeuksia. Juoksulenkeille en viitsi kohdunlaskeumapelon takia lähteä (synnytyksestä kohta 2kk). Tekis mieli jo luovuttaa ja hautautua sohvalle suklaalevyn kanssa..
Vinkkejä, ajatuksia, tsemppaavia sanoja? Haukkuakin saa jos se saa olon paremmaksi :)
Kommentit (27)
Hahaha ihan pimeetä porukkaa :D !!! Eikai teillä herranjumala ole lapsia!? Voi luoja mitä jeesustelijoita.
Tsemppiä kohti kevyempää elämää :) ! Itsekkin pitäisi saada 10kg pois. ( olen muuten hirveä ämmä kun en ole mielenosoituskyltti kädessä puolustamassa raiskauksia vaan mietin vain painoani. Oumaigaad =) )
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:09"]
Toi jeesustelija on oikeasti läskifoobikko joka yrittää olla hauska. Otti kait nokkiinsa kun ihmiset turhautui,kun koko palsta tulvi lihava sitä ja lihava tätä aloituksiin, missä muutama sekopää sitten haukkui lihavia todella törkeästi. Joku sitten kypsyi tähän ja kommentoi, että ihminen joka pitää maailman pahimpana asiana toisten painoa on sairas, koska maailmassa tapahtuu paljon paljon pahempiakin asioita kuin se, että jonkun paino nousee. Jokainen joka palstalla on ollut enemmän tietää sen, että lihavuusketjuja on liikaa ja kielenkäyttö niissä todella ala-arvoista.
Ap:lle tsemppiä! Itse tiputin juuri -15 kg ja nyt hyvä kevyt olo :) Syö paljon kasviksia, rahkaa, kalaa, kanaa jne :)
[/quote]Läskifoobikolla on uusi tyyli, mutta kyllä sun kirjoitukset tunnistetaan. Vihaat lihavia enemmän kuin murhia! Aika taitavaa käänteispsykologiaa yrittää taivutella toisia laihduttamaan muka omalla esimerkilläsi. Taisit itse tehdä tämän aloituksenkin. Läskifoobikko on naiivi ja pinnallinen sekopää. Nauran sulle.
[/quote]
Siis mitä??? En vihaa kyllä mitään/ketään. Kummeksun kyllä ala-arvoista kielenkäyttöä. Olen lukenut niitä ketjuja. Tämä oli ensimmäinen kommenttini. On täällä porukka sekaisin; huh huh...
[/quote]Jos et ole pinnallinen ja väheksy raiskauksia ja murhia, niin miksi kirjoitat tänne lihavuudesta? Kerropa se.
[/quote]
En ole kirjoittanut lihavuudesta sen kummemmin, kritisoinut vain keskustelujen kielenkäyttöä.
[/quote]Miksi kritisoit kielenkäyttöä etkä raiskauksia ja murhia? Oletko naiivi?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:09"]
Toi jeesustelija on oikeasti läskifoobikko joka yrittää olla hauska. Otti kait nokkiinsa kun ihmiset turhautui,kun koko palsta tulvi lihava sitä ja lihava tätä aloituksiin, missä muutama sekopää sitten haukkui lihavia todella törkeästi. Joku sitten kypsyi tähän ja kommentoi, että ihminen joka pitää maailman pahimpana asiana toisten painoa on sairas, koska maailmassa tapahtuu paljon paljon pahempiakin asioita kuin se, että jonkun paino nousee. Jokainen joka palstalla on ollut enemmän tietää sen, että lihavuusketjuja on liikaa ja kielenkäyttö niissä todella ala-arvoista.
Ap:lle tsemppiä! Itse tiputin juuri -15 kg ja nyt hyvä kevyt olo :) Syö paljon kasviksia, rahkaa, kalaa, kanaa jne :)
[/quote]Läskifoobikolla on uusi tyyli, mutta kyllä sun kirjoitukset tunnistetaan. Vihaat lihavia enemmän kuin murhia! Aika taitavaa käänteispsykologiaa yrittää taivutella toisia laihduttamaan muka omalla esimerkilläsi. Taisit itse tehdä tämän aloituksenkin. Läskifoobikko on naiivi ja pinnallinen sekopää. Nauran sulle.
[/quote]
Siis mitä??? En vihaa kyllä mitään/ketään. Kummeksun kyllä ala-arvoista kielenkäyttöä. Olen lukenut niitä ketjuja. Tämä oli ensimmäinen kommenttini. On täällä porukka sekaisin; huh huh...
[/quote]Jos et ole pinnallinen ja väheksy raiskauksia ja murhia, niin miksi kirjoitat tänne lihavuudesta? Kerropa se.
[/quote]
En ole kirjoittanut lihavuudesta sen kummemmin, kritisoinut vain keskustelujen kielenkäyttöä.
[/quote]Miksi kritisoit kielenkäyttöä etkä raiskauksia ja murhia? Oletko naiivi?
[/quote]
Kritisoin niitäkin. Kirjoitin että maailmassa on pahempia asioita kuin ylipaino (kuten raiskaukset ja murhat)
Mutta nyt en enää vänkää kanssasi, en ymmärrä miksi olet kimpussani.
Ei tarvitse päästä lenkille tai salille, kotona pystyy tekemään tosi paljon! Mun lemppari on youtubesta Tiffany Rothe workouts, kyllä alkaa tulosta näkyä kun noita tekee. Itse teen vatsalihas, peffalihas Ym liikkeitä ja nostelen käsipainoja ja katselen samalla telkkaria, tanssin ja muutamalla eurolla kirpparilta ostettu stepperikin löytyy. Myös kyykkyjä ja punnerruksia.
Tärkeintä on syöminen, rasvatonta rahkaa ananaksen/ banaanin/marjojen kanssa, hiilareita vain vähän, salaattia jossa kasviksia ja sitä kanaa tms. Hanki digitaalivaaka ja punnitse kaikki mitä syöt etenkin alkuun. Myöhemmin oppii paljonko kaloreita on vaikka 250g maitorahkaa. Sokeriaddiktiosta voi päästä eroon, minäkin pääsin ihan ajatustyöllä ja vaihtamalla aluksi päivittäisen suklaan proteiinipatukkaan, myöhemmin nekin jäivät pois. Laita kaikki syömiset kalorilaskuriin, se laskee sulle valmiiksi kaiken, voi hakea ihan tuotteen nimellä.
Unohda tekosyyt. Liikuntaa voi harrastaa vaikka kuinka ihan neljän seinän sisälläkin. Älä piiloudu äitiyden taakse, älä anna itsesi piiloutua. Se on tekosyy. Tärkeimmän työn teet omassa päässäsi, tiedosta oma selittelysi äläkä kuuntele sitä sisäistä pikkupirua joka sanoo ettei yksi keksi nyt mitään haittaa tai nyt on sitä ja tätä jonka vuoksi pitää mässytä tv:n ääressä eikä jumpata siinä.
huhhuh, en tiennyt että tää näin sohaisisi ampiaispesää :D
Kiitos ihanista tsemppaavista viesteistä. Jumppailen kyllä mahdollisuuksien mukaan aina kun tilaisuus tulee, kiitti treenivideosta. Tällä hetkellä taapero toimii painona kun jumppailen vauvan nukkuessa, nukkua yritän sillon kun molemmat nukkuu. Herkkuja en kaupasta osta (lähinnä siksi kun yritän pitää kauppalaskun pienenä), ongelmaksi muodostuu leipominen ja ruoanlaitto...
Pitää nyt tosissaan ottaa niskasta kiinni ja pysyä maitorahkassa, marjoissa ja hedelmissä, viikon leivos tulee kanssa käyttöön. Ennen tuli syötyä sillon kun viitsi ja muisti, nyt tulee syötyä samalla kun taapero syö ja varmaan myös annoskoot ryöpsähtää käsistä ja tulee ehkä syötyä enemmän huvikseen kuin tarpeeseen. Hikiliikuntaa kaipaan eniten ja juoksemista yms. Hiihtämään lähden heti kun lunta tulee niin paljon että pääsee. Jumppaamista inhoan yli kaiken mut nyt ei varmaan muuta vaihtoehtoa ole. Esikoisen kanssa lenkkeilin miltei joka päivä yli 10 kilsan lenkin ja se oli parasta lääkettä pääkopalle, nyt jumittaa se pääkin täällä sisällä... Joka päivä ruoanlaittoa, siivoamista ja sitä hemmetin syömistä tylsyyteensä :D
Ahahahaha kaloriinat täällä ulisee. Syö pulla, kyllä se siitä.
[/quote]
[/quote]