Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty kuolemaan

Vierailija
18.10.2020 |

Kaiken olen yrittänyt. Lopetin kun ei onnistu. Henki ei vaan lähde. Mitäs nyt teen? Neuvoja elämään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elossa, ja hyvä niin. On ok jos elämä ei ole pelkkää juhlaa. Joskus riittää, kun vain olet. Olen joskus itsekin yrittänyt päättää päiväni. En olisi ikinä uskonut, että pääsen tähän asti, missä olen nyt. Asiat todella voivat kääntyä parempaan. Synkimpinä aikoina sain riittävästi voimaa juurikin keskustelupalstoilta ja chateista. Olin kontaktissa ihmisiin, vaikka olin raatona sängyn pohjalla. Kai olet saanut ja hakenut apua jo terveydenhuollosta.

Vierailija
2/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyt. Joskus sitte. Sori ei tullu itelle käyttöohjeita, elämään eikä kuolemaan. Ja jos olisi niin ne olis vaan mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene saunaan, uimaan kylmään järveen, kylmään suihkuun, metsään, kuuntele luonnon ääniä... Olet arvokas sellaisena kuin olet ja ansaitset elää.

Vierailija
4/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä merkki. Se tarkoittaa että pystyt elämään. Kerro hieman itsestäsi ja mitä haluaisit elämältä tai mikä juuri nyt tuntuu mahdottomalta.

Vierailija
5/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me tullaan kuolemaan joku päivä, mutta sitä ennen saamme elää. Olemme kaikki vain vierailijoita tällä planeetalla. Mitäs jos ottaisit sellaisen uteliaan asenteen elämään ja katsoisit mitä kaikkea mukavaa voisit kokea täällä ollessasi?

Vierailija
6/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene saunaan, uimaan kylmään järveen, kylmään suihkuun, metsään, kuuntele luonnon ääniä... Olet arvokas sellaisena kuin olet ja ansaitset elää.

Kiitos :)

Itse olet arvokas. Ei minulla ole nykyään halua tappaa itseäni, en vain ole pysty kupsahtamaan. Ja olen saanut elämältä jo kaiken. En vaan tajua, miksi jotkut jotka haluisivat elää, otetaan pois, ja minun kaltaisistani ei elämä lähde, vaikka yrittäisi.

Olen alle keski-ikäinen, haluisin vaan pois jo. En ole itsetuhoinen, kyllästynyt vaan tähän.

Vierailija
7/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me tullaan kuolemaan joku päivä, mutta sitä ennen saamme elää. Olemme kaikki vain vierailijoita tällä planeetalla. Mitäs jos ottaisit sellaisen uteliaan asenteen elämään ja katsoisit mitä kaikkea mukavaa voisit kokea täällä ollessasi?

Sain jo kaiken. Näin jo kaiken. Jälkikasvuni tänne annoin. Miksen saa kuolla jo? Olenko liian nuori vai mitä?

Vierailija
8/8 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku keski-iän kriisi. Lue joku hyvä kirja tai kato leffoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi