Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan parisuhteen, mutta aina iskee ahdistus ja jätän jutun sikseen??

Vierailija
19.01.2014 |

Eli tilanne on musta aika outo. Mä haluan parisuhteen, tasapainoisen,kunnioittavan,rakastavan,hellän parisuhteen, mennä naimisiin ja hankkia yhteisiä lapsia(itselläni 1), ostaa yhteisen kodin jne jne kaikkea perus kauraa..sitten kun tapaan jonkun kivan oloisen miehen,alkaa yhtäkkiä ahdistaa,en haluakkaan nähdä ja jätän jutun siihen. näin käy aina. Mikä mulla on? outoa jos olisi joku sitoutumis kammo,koska mielessäni haaveilen parisuhteesta ja siitä yhteenkuuluvuudesta,kumppanuudesta,arjen jakamisesta..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, mutta valitettavasti en mitään fiksua ohjetta osaa antaa. Yhden miehen kanssa 13 vuotta sitten päätin jatkaa vaikka ahdisti ja samassa suhteessa olen vieläkin. Tulin siis kyllä ihan onnelliseksikin ja ahdistus hävisi, mutta en varmaan koskaan enää uskaltaisi uutta suhdetta, koska tiedän että ahdistun niin kovin, että mieluummin eroan. Amerikkalaiset leffat on aina ihmetyttänyt, kun naiset itkee kun mies ei soita, kun itseäni ahdistaa jos mies soittaa..

Vierailija
2/2 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoin miettein täälläkin. Tosin itseäni on miesten puolelta "potkittu päähän" pariinkin otteeseen, joten en uskalla lähteä uuteen suhteeseen. Luottamus miehiin mennyt itseltäni kokonaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi