Miksi naiset ovat niin saamattomia vässyköitä?
Usein ihmiset, naiset etenkin on tuudittuneita siihen ajatukseen että joskus sitä törmää kirjakasa käsissään johonkin komistukseen, tai joku tuntematon adonis lisää kaveriksi facessa ja alkaa jutella ja kohta ollaankin naimisissa. Tollasta tapahtuu lähinnä leffoissa ja oikea pariutuminen vaatii enemmän tai vähemmän duunia, vaivannäköä ja oman mukavuusalueen ylittämistä. Kukaan ei sinua tule himasta noutamaan, saatikka jos ulostautuessasi komerosta liikut vain tiiviisti kavereiden kanssa ilman että itse otat aktiivisesti kontaktia mahdollisesti mielenkintoisiin ihmisiin. Olet(te) ulkoistaneet koko kuvion miesten hartoille. Mutta totuus on, että jos ette erotu positiivisessa mielessä joukosta, teitä tuskin pahemmin huomataan tai vaivaudutaan lähestymään. So stand out, girls!
Ja tämä teksti tulee tosiaan parikymppisen niinikään naisimmeisen kynästä, joka on itse herännyt tähän samaan tosiasiaan. On turha miettiä että yhyy mikä minussa on vialla, kun yksinkertaisesti ongelma on siinä mitä teet, tai no olet tekemättä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:52"]fitness-naisen kropalla saa huomiota
[/quote]
Mamumiehiltä siis.
Jaa, no olin eilen illalla yksin ulkona baarissa ja menin juttelemaan miesten kanssa, mutta se ei ole hauskaa, koska miehet ovat niin kännissä. Missä ovat ne selvinpäin olevat miehet??Kirjastoon siis sittenkin...
Höpsis. Olen tuntosarvet höröllä ja aloitan keskusteluja miesten kanssa, mutta harva on hakemassa tavallista suhdetta. Vain seksisuhde kelpaa, tämä on sitä nykyaikaa, jonka naiset ovat luoneet.
Omat kokemukseni olivat sitä, että aloitteen teko tarkoitti miehen mielestä epätoivoisuutta, minkä jälkeen jouduin aina miehen hyväksikäytettävien tai viallisten naisten mappiin.
Minun mielestä taas naiset ovat aktiivisia, mutta miehet eivät innostu seurustelemaan, kun nykyaikana on tapana pitää useita tyttöystäviä, yksi ei enää riitä.
Kyllä monet miehet vain ovat sitä mieltä, että he haluavat tehdä aloitteen, koska on kivempi "metsästää" ja aloitteen tekevää naista pidetään epätoivoisena tyrkkynä. Olen itsekin kyllä todennut, että jos miestä kiinnostaa, niin se kyllä osoittaa sen jotenkin. Vaikka olisi ujokin, koska useimmat ihmiset alkavat kuvitella itsestään hieman liikoja silloin kun ovat johonkuhun ihastuneita ja tekevät aloitteen. Pätee itseenikin, koska joka kerta kun omalla aloitteella olen miehen kanssa tekemisiin ryhtynyt niin seksiä se vain on sitten halunnut.
fitness-naisen kropalla saa huomiota