Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyyskorvaukseni on perheemme lomakassa.

Vierailija
19.01.2014 |

Olen työttömänä. En halua mennä töihin, koska lapset vielä pieniä (4,5,7) ja mies tienaa hyvin. Itselläni on maisterin paperit, mutta työelämä ei vielä houkuta. Ajattelin tässä vielä ainakin pari vuotta lomailla. Isoin koulussa, pienemmät puolipäiväisinä yksityisessä päiväkodissa. Päivisin näen ystäviä, käyn hoidoissa, kampaajalla, kuntosalilla jne. 

Matkustellaan noin puolen vuoden välein pitempiä reissuja kaukomaille. Kyllä kelpaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
2/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kiinnotaa tällänen provoilu ihan sikana :D arvaapa mitä, mä olen ihan kotiäitinä, lapset jo koulussa ja mies tienaa niin paljon että tää perhe lähtee millon huvittaa westendistä kaukomaille!

En oo niin spuge et tarvisin mitään työttömyyskorvauksia, köyhät ottakoot, kuten sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tämä mikään provo ole. Kuukaudessa tililleni tippuu n 1000 euroa lapsilisineen ylimääräistä. 

3, tais osua arkaan paikkaan :D Kyllä meilläkin rahaa olisi reissata ilman työtttömyyskorvauksia, mutta on mukavaa osallistua jollain tavalla perheen kuluihin.

Vierailija
4/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, sääli, että teillä ei ollut varaa Helsingin puolen merenrantaan. No, onhan se Westend Espoon parhaita paikkoja toki.

Vierailija
5/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:54"]EI tämä mikään provo ole. Kuukaudessa tililleni tippuu n 1000 euroa lapsilisineen ylimääräistä. 

3, tais osua arkaan paikkaan :D Kyllä meilläkin rahaa olisi reissata ilman työtttömyyskorvauksia, mutta on mukavaa osallistua jollain tavalla perheen kuluihin.

[/quote]

No jaa, enpä tiedä.. Ihan vapaaehtoisesti en ole työttömänä.. :p olin pitkään myöskin töissä (oikeustieteiden maisteri) mutta kun jäin kotiin tajusin että se on mun juttu! Karenssini kärsin jo 4v sitten, mutta ei ole huvittanut mennä työkkärin listoille..

Toisaalta koko opiskeluajan lyhennettiin asuntolainaa mun opintotuilla (normilyhennys + tuen verran extra lyhennystä), mies 10v vanhempi niin eipä sekään raha tarpeeseen sinänsä tullut, mutta pitipä hyödyntää..

Vierailija
6/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tilanteesi sitten eroa mitenkään ap:n tilanteesta. Sinä lyhensit opintotuista, toinen työttömyystuista. Samasta puljusta (Kela) ne tuet tulee. 

Miten työttömyystuki olisi köyhille, mutta opintotuki ei?