Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainaaminen ilman lupaa?

Vierailija
19.01.2014 |

Mitä tykkäisit jos sun mies lainaisi sun vaatteita/tavaroita tyttärelleen kysymättä sulta lupaa? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin elänyt elämäni paremmin niin etten joutuisi tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
2/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vaivauduit vastaamaan mutta tuo ei ole vastaus kysymykseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, mutta olisin aika veetuuntunut, kun mulla on just sopivan mukavat kotihousut, jotka olen saanut mieheltäni, kun hän ei käytä niitä ja tällä takillakin on tunnearvoa, koska olen perinyt tämän pojaltani, joka ei käytä tätä enää.

Vierailija
4/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin, kun se ei ole kertonut mulle, että sillä on tytär.

Mutta sinun asemassa sopisin vaan jatkon selkeästi. Joko antaisin luvan lainata aina vaatteitani tyttärelleen kysymättä tai sanoisin, että koskaan et sitten lainaa näitä mun vaatteita kenellekään. Ei tartte yksittäistapauksista alkaa kyselemään.

Vierailija
5/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi itse pakalla ja mun luistimilla lähdettäisiin viereiselle kentälle luistelemaan, niin asia olisi ok, mutta jos tavarani lähtisivät pidemmäksi aikaa pois kodistamme ilman minulta kysyttyä lupaa, raivostuisin. Onneksi olen poikien lähiäitipuoli.

Vierailija
6/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin raivarin Ja pitäisin huolen ettei tee sitä enää ikinä.

Vierailija
7/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä kaikki on yhteistä, eihän se muuten mikään perhe edes ole. Lainata saa, lupia ei kysellä eikä tarvitse kysyä.

Vierailija
8/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, kuka oikeeti lainaa esim äitipuolensa vaatteita ym? No juu, ei tullut kotona asuessa mieleenkään!

Ja kyllä suuttuisin. Sori vaan, mut on sen verran kallista kudetta meikäläisen vaatekaapissa, että sitä ei mikään pissaliisa käyttäisi!

Joku luistimien, leffojen, kirjojen ym lainaaminen ilman lupaakin voisi olla ihan ok, ne on eriasia.

Vierailija
9/9 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä "lainaaminen" ilman lupaa ei ole lainaamista vaan varastamista. Mielestäni miehen pitäisi kysyä lupa tai vähintäänkin ilmoittaa asiasta hetimiten, jos kyse sellaisesta pikkulainasta, johon nyt ei varsinaista lupaa tarvitse tai ehdi pyytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi