Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi tulee kohta maaliskuu ja nämä herkkänahkaiset

Vierailija
19.01.2014 |

aloittelijat romahtaa sohvan pohjalle sipsipussinsa kanssa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellähän se herkkä nahka olikaan. Otapa pinsetti käteen ja venytä sitä otsakurttua vähän.

Vierailija
2/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä veikkaan, että se into loppuu jo helmikuun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ihan samaa. Niin että spinning-tunneille mahtuu taas, eikä ole mitään jonotuslistoja.

Vierailija
4/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tekee sinut onnelliseksi, koska? 

Vierailija
5/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:35"]

Kyllä mä veikkaan, että se into loppuu jo helmikuun alussa.

[/quote]

Joo, tuskin ne jaksaa kahta kuukautta kokonaan.

Vierailija
6/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolomat olleet perinteinen turistikauden loppu. Jännä ilmiö, asuin ennen Yhdysvalloissa ja siellä turistikausi oli samanlainen ilmiö kuin Suomessakin. Lähi-idässä en ole tähän vielä törmännytkään.

Vierailija
7/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:37"]

[/quote]

Siksi, että saa rauhassa tehdä oman treeninsä, eikä tarvitse varpain kävellä, ettei herkkänahkaista norsua loukkaa.

Vierailija
8/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kyttääjistä vieläkään, mutta kun 2 vuotta sitten lähes päivälleen aloitin, olen pitänyt taukoa vain kesäloman aikaan. Teidän kpäiden on vain se kestettävä, vaikka olen heikkovoimainen pienikokoinen nainen. Maailmanne romahtaa kun teen hauiskääntöjä 2 kg:n käsipainoilla, mutta se on teidän ongelmanne. 

Vierailija
9/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ruuhkauttavat salit ja siten pilaavat treenini. Heikentävät yleistä treenimotivaatiota salilla.

Vierailija
10/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te nuo lihavat veditte taas tähän? Olen 155/50 ja tuijottajat ärsyttää. Ei ne, jotka tulevat hyväntahtoisesti neuvomaan jonkun laitteen käytössä, mutta ei minua ole kukaan koskaan neuvonut. Tuijotettu on kyllä ja nimenomaan painojani. 

Vierailija
11/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:39"]

[/quote]

Ruuhkauttavat salit ja siten pilaavat treenini. Heikentävät yleistä treenimotivaatiota salilla.

[/quote]

Aika heikoissa kantimissa on treenimotivaatiosi, jos se on noin pienestä kiinni...

Vierailija
12/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ruuhka yhtään häiritse. Riittää kun johonkin väliin mahtuu. Minun treenini on omani, eikä sitä muut pilaa. Mutta tietty kun on niin paljon porukkaa, on kiire seurata sataa muuta, eikä jouda keskittymään omaan, onhan se ongelma. 

Vierailija
13/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olettekein kauniita ihmisiä. Auttamishalusia ja sydämenviisaita.

Vierailija
14/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla vissiin huono päivä. Riidellyt kenties miehensä kanssa ja sen jälkeen vauva sivustolle purkamaan pahaa oloaan.. :D

Vierailija
15/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan salia ruuhkauttavat eniten nämä tositreenaajat (tai itseään tositreenaajina pitävät). He valloittavat yhden tai usemman laitteen pitkäksi aikaa: tekevät yhden sarjan yhdessä, toisen toisessa. Kaveri kannustaa vieressä, näyttää välillä mallia. Kun taas aloittelija tekee sen 10x3 sarjansa pienillä painoilla nopeasti ja laite vapautuu seuraavalle. 

Niinpä itselläni on tapana muokata treeniohjelma sen mukaan, mitkä laitteet tositreenaajat ovat valloittaneet...

Vierailija
16/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemisen tarve. Kotona ei saa huomiota. Siksi täytyy uutterasti päivästä toiseen vetää joku ryhmä itsetunnon kohottamiseksi esille. Ensin oli kivaa, mutta nyt tylsän ennalta arvattavissa, kun koneen avaa. :(

Ihan kuin katsoisi saman leffan joka ilta.

Mutta hyvää työta ylipainoiset tekevät. Eräänlaista kansanterveyden hoitoa (sitä samaa, minkä nimissä lihavat esiin siis vedetään) tämäkin, mutta toiseen ongelmaryhmään suunnaten. Symbioosi.

Vierailija
17/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Juuri näin. Mutta sekin on hassua, että tammikuun laihduttajista näkee yleensä heti ne, jotka tulevat jatkamaan. Heillä ei ole viimeisen muotiväristä paitaa, eikä isoja shakereita, joista lipitetään 5 minuutin välein. He eivät kulje nokka pystyssä ja mulkoile, että älä ainakaan minulle tule sanomaan mitään, minä tiedän kaiken.

Sellainen, joka tulee ja kiertelee ja katselee jopa vähän orvon näköisenä ja kysäisee ja seurailee muiden tekemisiä, monesti jatkaa. Hänellä on tavalliset liikuntavaatteet ja joku vesipullo ja pyyhe. Tällainen rohkaistuu kerta kerralta ja uskaltaa kysellä ja huhtikuussa on jo hommassa matkassa ja puuhaa omaa treeniään innolla ja tuloksia näkyy.

Vierailija
18/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:41"]

[/quote]

[/quote]

Aika heikoissa kantimissa on treenimotivaatiosi, jos se on noin pienestä kiinni...

[/quote]

Kieltämättä treenimotivaatiota saa välillä hakea viikon vikoihin treeneihin kun treenaa 7krt/10h viiteen päivään.

Vierailija
19/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noiden kyyläys-aloitusten tarkoitus onkin tämä, että saa porukan pois? Yskä ymmärretty, mutta en silti aio totella, vaan kiusallannekin käyn jatkossakin. Taidan ihan tahallani tehdä ilman painoja ja heittäytyä urpoksi, niin maailmanne pelastuu. 

Vierailija
20/27 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kieltämättä treenimotivaatiota saa välillä hakea viikon vikoihin treeneihin kun treenaa 7krt/10h viiteen päivään.

[/quote]

Sieltä saliltako av:lle kirjoitat? no just joo, paraskin neuvomaan, joka ei tiedä, että lihasten kasvuun lepo on välttämätön. Et ole tainnut salia nähdäkään, tai et ainakaan tiedä treenaamisesta mitään, jos tuo on totta. Teit juuri itsesi aika naurunalaiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi