Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin tietä pitkin pimeässä ja

Vierailija
18.01.2014 |

tekipä kuulkaa mieli jatkaa kävelemistä eteenpäin pakkasessa, kävellä niin pitkälle kuin tie vie ja voimat loppuu. Askel tuntui raskaalta, mutta en olisi halunnut kääntyä kotiinpäin. Vihaan miestäni!!! Ja tästä paskasta ei pääse millään irti eikä eroon! Jälleen on nähty se, kuinka taitava mieheni onkaan vieraiden edessä. Osaa viimeisen päälle esittää maailman hienointa perheen isää ja puolisoa, vaikka onkin siitä kaukana. Ja kun vieras lähtee, niin kello kääntyy taakse päin ja palataan taas samaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset jos teillä niitä on (ilmeisesti on) ja lähde vaikka turvakotiin. Onko miehesi väkivaltainen vai mitä tarkoitat? Auttaako keskustelu?

Vierailija
2/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista elämä miehesi kanssa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väkivaltainen ole sillä tavalla, että lyönyt olisi. On niin maan taitava alistamaan ja kyykyttämään. Sitten esittää omille ystävilleen ihan muuta kuin mitä on. Puhuu lapsillekin kaveriensa aikana lässyttämällä ja on niin mukavaa isukkia ja niin touhuaa siinä lasten kanssa. Mutta kun ovi sulkeutuu, niin kappas, turvat kiinni ja häiritä ei saa enää. Tönii lapsia ja pari päivää sitten oli toista tukistanut ja toista puristanut. Olen miehelle sanonut, että tuo pitää lopettaa. Mutta kuten mieheni sanoo, kuka minua nyt uskoisi. Sukutaakkani on sellainen, että ei minua kukaan tulisi uskomaan...

Vierailija
4/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän on henkisen ja fyysisen väkivallan harjoittaja! Lapset kainaloon ja mieheltä salaa turvakotiin ennekuin alistaa sinut ihan lopullisesti! haluatko lapsillesi elämän jossa joutuu isää pelkäämään, haluatko heistä ongelma nuoria?

Vierailija
5/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lapset isäänsä pelkää, unohtavat yleensä jo parin päivän sisällä, jos se on töninyt tai puristellut. Minua lapset inhoavat, koska olen se ärsyttävä ja nalkuttava äiti, joka vain kitisee miehelle. Poikakin sanoo aina, että kunhan minua ei olisi, niin kaikki olisi perheessämme hyvin.

Vierailija
6/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poikakin sanoo aina, että kunhan minua ei olisi, niin kaikki olisi perheessämme hyvin."

Isänsä aivopessyt lapsen. Ei voi ku sääliä lapsiasi!

Vierailija
7/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nimenomaan sanoo, että minä aivopesen lapsiamme. Varsinkin kun puhun miehelle lasten kuullen esim. ettei auta minua, jos olen 39 kuumeessa ja joudun silti hoitamaan kaikki asiat. Tai jos sanon ääneen sen, että mies ei ole lasten kanssa ja pitäisi olla. Hmm, itsestänikin tuntuu, että minä olen se, josta kaikki juontaa. Kun olisin ihan hiljaa ja tekisin vain kaiken mukisematta ja tekisin miehen mieliksi, niin tottahan kaikki olisikin hyvin..

Vierailija
8/8 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinusta oikein, että sinä joudut hoitamaan kaikki asiat jos olet kuumeessa? Onko se sinusta oikein, että sinun pitää alistua kaikessa etkä saa itse päättää elämästäsi ja olla onnellinen? Vaikka olisit hiljaa, tekisit kaiken mukisemata mitä mies käskee, ei olisi kaikki hyvin, kyllä hän keksisi aina jotain valittamisen aihetta ja millä alistaa.

Sinä et todellakaan aivopese lapsiasi vaan mies on aivopessyt sinut jo kuvittelemaan, että ole huono ja nyt kun sinut on saanut aivopestyä on alkanut aivopestä lapsianne.!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan