Naisellisia piirteitä miehessä?
Mikäs on pahin turn off? Mikä on sopivaa tai mukavaa, mikä vaan suloista?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:28"]
Mikäs on pahin turn off? Mikä on sopivaa tai mukavaa, mikä vaan suloista?
[/quote]
Oletuksena se että naiselliseet piirteet ovat paha asia? No jaa... katsotaas. Ai niin olen mies, mutta yritän leikkiä mielikuvituksella.
Jos olisin nainen niin epäilemättä ainakin sellainen tietty tyttömäinen avuttomuus tyyliin "hihi...miten tää kahvinkeitin toimii...apua mä en siis tajua...hih...voitsä tulla auttaan?", ranteiden sensuelli vääntely, yök..., överiksi menevä laittautuminen peilin edessä, kavereiden parisuhteiden perinpohjainen analysointi viinilasillinen kourassa, sinkkuelämää -sarjan katsominen lohtupeitto päällä ja tippa linssissä, öööh... nämä nyt tulivat mieleen. Mutta kuten sanottu niin pelkkä ajatusharjoitus osaltani tämä.
Syömisten tarkkailu, dieetti tai kalorien laskeminen.
Jos kokonaisvaltainen olemus on naismainen, on pikkumainen sekä pikkutarkka, kavahtaa ronskia huumoria, huono itsetunto, harrastaa naisille tyypillisiä kehuja toisen ulkonäön yksityiskohdista tms. Tuota on vaikea tarkasti selittää, ainakn määrätietoisten ja ylenpalttisen tunnollisten naisten keskellä olevat miehet joskus muuttuvat nööseiksi. Särmä katoaa.
Asioiden liika vatvominen.
Täällä on lähinnä listattu piirteitä, jotka on ärsyttäviä oli ne miehessä tai naisessa.
Olen mies, mutta liian kimeä ääni voisi olla sellainen ei-miellyttävä piirre. Mieleen tulee ainakin se muslimien suomalainen mullah, joka taisi kuolla jokin aika sitten. Kyllä hätkähdin, kun kuulin hänen ääntään televisiosta. Mutta äänelleen kukaan ei mitään voi.
Naiselliset liikkeet, eli pään, käsien ja hartioiden liikuttelu naismaisesti, tai naisellinen kävely. Sellaisia tapoja joko on tai ei, ja ne on minulle turn-off.
Ja jos mies kammoksuu minua enemmän ällöttävyyksiä tai käyttäytyy muuten hiirimäisesti, se on turn-off. Miehen pitää olla MIES; aina vähän minua rohkeampi ja turvallisen ja vakaan tuntuinen.
naisellisia piirteitä jotka ei sovi miehelle,aloitekyvyttömyys,alistuvuus, perässävedettävyys,kikattaminen,myötäily
naisellisia ominaisuuksia jotka on jees miehellä,kuuntelutaito,huolehtivaisuus, hienotunteisuus,ystävällisyys
Pahinta: Käsillä laajasti puheen tehostaminen, ärsyttävä yli-ilmehtiminen, kikattava nauru.
Mukavaa: Pään olkapäälle nojaaminen, kuiskuttelu ja kutittelu, miehen matala naurahdus