Tarvitsen apua, sinkkuus ahdistaa
Olen kolmikymppinen, korkeakoulutettu, työssäkäyvä, kiva, kiltti ja huumorintajuinen nainen. Olen ollut sinkkuna muutaman vuoden, ja pelkään toden teolla, etten koskaan löydä sopivaa miestä. Ajatus ahdistaa niin voimakkaasti, että olen lähes epätoivoinen.
En kuitenkaan halua kelpuuttaa ketä tahansa. Pelkään, että kaikki hyvät miehet ovat jo varattuja tai en koskaan törmää itselleni sopivaa. Pystyttekö neuvomaan tai auttamaan, miten minun kannattaisi toimia. Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (7)
Jaahas, siellä joku rumilus idiootto purkaa traumojaan (nro 2). Onnea sinulle, olen varma että miehesi käy huorissa ja lapsistasi tulee persuja.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 18:59"]
Olen kolmikymppinen, korkeakoulutettu, työssäkäyvä, kiva, kiltti ja huumorintajuinen nainen. Olen ollut sinkkuna muutaman vuoden, ja pelkään toden teolla, etten koskaan löydä sopivaa miestä. Ajatus ahdistaa niin voimakkaasti, että olen lähes epätoivoinen.
En kuitenkaan halua kelpuuttaa ketä tahansa. Pelkään, että kaikki hyvät miehet ovat jo varattuja tai en koskaan törmää itselleni sopivaa. Pystyttekö neuvomaan tai auttamaan, miten minun kannattaisi toimia. Kiitos jo etukäteen.
[/quote]
Täällä olisi potentiaalinen mies, harmi vaan että en halua parisuhdetta. Eli enhän minä taidakaan olla potentiaalinen. Ei kyllä kovin hyvältä kuulosta jos sinkkuus ahdistaa, olet epätoivoinen ja siksi mahdollisesti haavoittuvassa tilassa.
Kohdallasi riski joutua huonoon suhteeseen on melko korkea. Pidä pää kylmänä ja pannu kuumana, älä tee hätiköityjä "ratkaisuja." Pystyt kyllä elämään täysipainoista elämää ilman miestäkin :)
He sinä mies, kiitos asiallisesta vastauksestasi :) Olet täysin oikeassa riskiarviossasi. Ihmettelen, miten jotkut löytävät pysyvän suhteen jo parikymppisinä - itse olin silloin vielä todella keskenkasvuinen ja olen muuttunut ja kasvanut huimasti sen jälkeen.
Miksi sinä et halua parisuhdetta?
Et ole kelvannut kellekään, mutta et myöskään kelpuuta "ihan ketä tahansa". Lassukka-sarjaa jos miulta kysytään.
Realiteettina; kyllä helmet naiset on jo poimittu kolmeenkymppiin mennessä. Eli ei muuta kuin rehellinen itsetutkiskelu, tason tarkistus ja uudelta pohjalta liikkeelle. Itseään pitää tietysti arvostaa, mutta rehellinen minäkuva on aivan yhtä tärkeää.
Kyllä olen kelvannut, vaan olen antanut kaikille kenkää. Voisitko selittää, mitä tarkoittaa lassukka?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:22"]
He sinä mies, kiitos asiallisesta vastauksestasi :) Olet täysin oikeassa riskiarviossasi. Ihmettelen, miten jotkut löytävät pysyvän suhteen jo parikymppisinä - itse olin silloin vielä todella keskenkasvuinen ja olen muuttunut ja kasvanut huimasti sen jälkeen.
Miksi sinä et halua parisuhdetta?
[/quote]
Nuoren naisen tulee ottaa vanhempi mies, joka sitten opettaa. Sivistysmaissa tämä puoliso valitaan puolestasi. Kukaan ei jää ilman.
Laihduta ja muutu 15-vuotiaaksi. Eikö onnistu? Et ainakaan anna saman tapahtua niille, joilla on vielä mahdollisuuksia. Keskityt nyt enää siihen.