Pystytkö pieraista siten, ettei samalla pääsee pissaa??
Minä en näköjään pysty :(. Olin tänään töissä ja vatsa täynnä ilmaa. Töiden jälkeen olin luvannut mennä treffeille, mutta vatsakivut vaivasivat. Autossa sitten yritin päästää tehokkaasti paukkuja, että olo helpottaisi, mutta pieruja punnatessa tuli myös pissa. Ihan kamalaa :(.
Kommentit (13)
pystyn.
Tenat alle, pöntöllä piere tai jumppa-aika. Onhan noita vaihtoehtoja.
Enpä ole koskaan pieraissut pöntön ulkopuolella niin, että olisi tullut pissaa. o.O Joku pervo taas asialla vai?
3 synnytystä, edelleen peräsuoli ja virtsaputki toimivat erillään.
Pystyn. Ei karkaile muutenkaan, vaikka on kaksi synnytystä takana ja virtsarakon (ensimmäisen asteen) laskeuma.
Tietenkin pystyn. Pystyn myös olemaan paskalla ja pidättämään virtsaa. Kysy lääkäriltä.
Ap:lla on heikot lp-lihakset. Siitä tuo johtuu.
Ai. Minäkin vissiin ennen pystyin. Outoa, että yllättäen alkoi tämöinen ongelma?? En nyt olisi tarvinnut uusia ikäviä yllätyksiä elämääni :( AP
Hyvin pystyy farttailemaan ilman pissaa, joskus vahingossa antaumuksella paukutellessa lipsahtaa fingerporillinen paskaa. Eli ns. sharttailu anglosaksisessa puheesa on minunkin ajoittaista arkea.
Pystyn.. Ei mitään ongelmia vaikka alateitse olen molemmat 4500g lapset synnyttänytkin. Lantionpohjanlihaksisto on kunnossa.
En tiedä, pitää testata. Pitääkö rakon olla täynnä?